عصر بازار

افتتاح شعبه پیروزی بانک توسعه تعاون در تهران

عصر اعتبار- شعبه پیروزی بانک توسعه تعاون با حضور بهمن خادم عضو هیأت مدیره ، فتاحی مدیر امور شعب و جمعی از مردم و کسبه افتتاح گردید.

افتتاح شعبه پیروزی بانک توسعه تعاون در تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بهمن خادم در مراسم آغاز به کار شعبه پیروزی تهران ،  افتتاح  این شعبه را رخدادی مفید توصیف کرد و گفت: بانک توسعه تعاون در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی تلاش خواهد کرد چهره ای متفاوت از سایر رقبای بانکی خود داشته باشد.
    وی ایجاد اعتماد میان مردم و سهولت دسترسی خدمات با رعایت ضوابط و مقررات را مهمترین اولویت های بانک توسعه تعاون برشمرد و گفت : ملت ایران شایسته بالاترین تکریم ها هستند و همه مسوولان بویژه بانک‌ها باید با حفظ کرامت انسانی به نحو شایسته به مردم خدمت‌رسانی کنند.
    وی با بیان اینکه رشد اقتصادی هر منطقه منوط به عوامل و عناصری از جمله همراهی بانکها با سرمایه گذاران
    است، اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در راستای اجرای برنامه های توسعه ای خود با بهره مندی از تجهیزات کارآمد و بروز و استفاده از فناوری های مدرن، کلیه خدمات بانکداری نوین را ارائه می کند و در خدمت سرمایه گذاران در تمامی بخش های اقتصادی از جمله صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و غیره می باشد .
    خادم افزود: بانک توسعه تعاون در ایران دارای اهداف مشخص و بسیار اثر گذار در شکوفائی اقتصاد کشور است و به همین دلیل توسعه این بانک در تمام نقاط کشور به سرعت در حال گسترش است.
    وی افزود : تمامی همکاران می بایست جذب مشتریان، حفظ کرامت انسانی، خدمت‌رسانی ممتاز و رفتار شایسته را سرلوحه کار خود قرار دهند و با برنامه‌ریزی، در راستای تکریم مطلوب مشتریان و ارتقای بهره‌وری شعب فعالیت نمایند.
    بانک توسعه تعاون با تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده ها، اعطای تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آنها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در عرصه های مختلف اقتصادی، از طریق انجام کلیه عملیات مجاز بانکی ریالی و ارزی در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و سیاست های پولی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام خواهد کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو