عصر بازار

با پرداخت تسهیلات از سوی بانک مسکن انجام شد:

افتتاح ۵۰۵۰ واحد مسکن مهر در سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- با حضور مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر۵۰۵۰ واحد مسکن مهر که با استفاده از تسهیلات بانک مسکن ساخته شده اند؛ به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۵۰۵۰ واحد مسکن مهر در سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم مهرآبادی طی سخنانی با اشاره به موفقیت استان سیستان و بلوچستان در طرح مسکن مهر، از تعامل و همراهی بانک مسکن در اجرای طرح مسکن مهر قدردانی کرد.
    بر اساس این گزارش، این واحدها به صورت همزمان در شهرهای زاهدان، خاش، سراوان، زابل، سوران، مهرستان و شهر جدید رامشار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
    این گزارش حاکی است؛برای ساخت این تعداد واحدها دو هزار و 520 میلیارد ریال هزینه شده که 50 درصد آن سهم متقاضی و باقیمانده نیز از محل تسهیلات مسکن مهر توسط بانک مسکن و سایر بانک‌های عامل پرداخت شده است.
    شایان ذکر است، با بهره‌برداری از پنج هزار و 50 واحد مسکونی در سیستان‌وبلوچستان با احتساب واحدهای قبلی، تاکنون 19 هزار و 17 واحد در سطح استان افتتاح و بهره‌برداری شده و چهار هزار و 370 واحد مسکن مهر نیز باقی مانده که درحال ساخت است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی