عصر بازار

تلاش ایران برای بازاریابی منسوجات روسیه

عصر اعتبار- هیاتی از مقامها و دست اندرکاران بخش منسوجات ایران و نمایندگان مراکز تجاری فعال در این عرصه جهت بازاریابی و ارزیابی شرایط بازار روسیه به مسکو سفر و با مقامهای روس در باره توسعه همکاری ها در این عرصه با توجه به ظرفیت های موجود کشورمان مذاکره و گفت و گو کرد.

تلاش ایران برای بازاریابی منسوجات روسیه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در روسیه، هیات 35 نفره منسوجات ایران جهت بازاریابی و ارزیابی شرایط بازار روسیه در سه روز اخیر به مسکو سفر کرد و علاوه بر بازدید از نمایشگاه منسوجات مسکو با برخی از وارد کنندگان منسوجات و معاون رئیس اتاق بازرگانی مسکو نیز مذاکره کرد.
    هیات منسوجات ایران در این دیدارها راههای توسعه همکاری ها و پیوندهای تجاری در عرصه منسوجات و پوشاک را با طرف روس بررسی کرد.
    این هیات در چارچوب برنامه سفر سه روزه خود با «مهدی سنایی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو نیز دیدار و گفت وگو کرد.
    سفیر کشورمان در این دیدار با توجه به شرایط منطقه ای و تشریح وضعیت موجود، ورود هدفمند ایران به بازار منسوجات روسیه را خواستار شد.
    مهدی سنایی همچنین در مورد افزایش تسهیلات لازم برای ورود این کالاها به روسیه توصیه هایی لازم را ارایه و به تشریح وضعیت منطقه در شرایط کنونی پرداخت.
    وضعیت بازار منسوجات روسیه در شرایط کنونی به این صورت است که ترکیه با ایجاد کنسرسیوم و شرکتهای بزرگ صادراتی حدود 50 درصد بازار منسوجات این کشور را در اختیار خود دارد.
    اما پس از تیرگی روابط روسیه و ترکیه در سه ماه اخیر پس از سرنگونی بمب افکن سوخو-24 نیروی هوایی روسیه توسط جنگنده ترکیه در حریم هوایی سوریه در روز 24 ماه نوامبر سال گذشته وضعیت تغییر کرده است و روسها می خواهند سهم ترکیه در تمام عرصه های بازار این کشور اعم از محصولات کشاورزی و مواد غذایی و منسوجات و اقلام دیگر کم شده و حتی الامکان به پایین ترین سطح کاهش بیابد.
    در این شرایط شرکتهای ایرانی می تواند با ایجاد ساختارهای لازم صادراتی بخشی از بازار منسوجات روسیه را در اختیار خود بگیرند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو