عصر بازار

گران‌ترین بلیت هواپیما از شیراز

عصر اعتبار : گران‌ترین مسیر پروازی از شیراز به سایر شهرهای کشور مربوط به مسیر شیراز-مشهد و ارزان‌ترین مسیرها مربوط به آبادان، اهواز و کرمان است.

گران‌ترین بلیت هواپیما از شیراز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از جام نیـوز، ارزان‌ترین حدود قیمت بلیت هواپیما از شیراز به کشور دبی حدود 316هزار تومان و حداکثر قیمت حدود 689 هزار تومان بسته به ایرلاین، ساعت پرواز و کیفیت پرواز است.

    گاه پیش می‌آید که سفر به برخی شهرها نیازمند بررسی قیمت بلیت وسایل حمل و نقل است. چرا که سفر با هر یک از وسایل نقلیه برای هر مسافر به صرفه‌تر خواهد بود. گاه مسافری تنها مساله مالی را مدنظر قرار می‌دهد، گاه زمان طی مسیر و گاه امکانات طول پرواز را مهم می‌داند.

    مسافران هوایی به شیراز باید بدانند، مقصد سفرشان به شیراز فرودگاه شهید دستغیب است. فرودگاه فعلی که با نام فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شناخته می شود، در سال 1340 به عنوان فرودگاه شیراز مورد بهره برداری قرار گرفته است که از سال 1345 به عنوان فرودگاه بین المللی شناخته شده است.

    این فرودگاه پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مجهزترین فرودگاه ایران از لحاظ تجهیزات ناوبری و الکترونیک است.

    همچنین فرودگاه شیراز علاوه بر داشتن پروازهایی به شهرهای داخلی ایران، تعدادی پرواز خارجی و به خصوص به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس دارد. این فرودگاه دارای سه ترمینال شامل، ترمینال 1 پروازهای داخلی، ترمینال 2 پروازهای خارجی و ترمینال 3 مخصوص پروازهای حجاج است.

    فرودگاه بین المللی شیراز با داشتن دو باند آسفالته آمادگی نشست و برخاست تمام انواع هواپیماها را دارد.

    پس از اتمام طرح توسعه فرودگاه، ظرفیت پذیرش مسافر این فرودگاه از 4 میلیون نفر به 10 میلیون نفر در سال افزایش خواهد یافت.

    گفته می‌شود در حال حاضر کلیه گردشگران و تجار غیر ایرانی کشورهای مختلف به استثنای کشورهای آمریکا، کانادا، کلمبیا، بریتانیا، پاکستان، عراق، افغانستان، اردن، بنگلادش و سومالی پس از ورودی به کشور ازطریق فرودگاه شیراز می‌توانند ویزای توریستی دو هفته‌ای در مدت کمتر از 15 دقیقه دریافت کرده و به کشور وارد شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو