عصر بازار

کلاهبرداری میلیاردی کارمند بانک از روستاییان

عصر اعتبار- کارمند بانک با فریب روستاییان به بهانه ارائه تسهیلات بانکی از آنها چهارمیلیارد تومان کلاهبرداری کرد.

کلاهبرداری میلیاردی کارمند بانک از روستاییان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روزنامه جام جم، وی در اظهاراتش گفت: یک روز که به بانک روستا رفته بودم، کارمند آنجا مدعی شد اگر دو ماه در بانک سپرده‌گذاری کنم، می‌تواند دو برابر سپرده‌ام به من وام بدهد. 30 میلیون تومان پول را که از فروش محصول کشاورزی به دست آورده بودم، به حسابی که او داد و گمان می‌کردم مربوط به بانک است، واریز کردم.

    مالباخته اضافه کرد: با گذشت چند ماه هر بار که سراغ وام را می‌گرفتم او طفره می‌رفت و از من می‌خواست چند هفته دیگر منتظر بمانم. با شک کردن به حرف‌هایش با دفتر مرکزی بانک تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم که مشخص شد کارمند باجه روستایی بانک از کار معلق شده است .

    این شکایت در حالی مطرح شد که روستاییان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی از کارمند باجه بانک شکایت کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که آنها نیز در دام مرد شیاد گرفتار شده و هر کدام از 30 تا صد میلیون تومان به حساب او واریز کرده‌اند .

    مرد کلاهبردار دو روز پیش بازداشت و برای تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان کردکوی منتقل شد .

    متهم زمانی که با شاکیان خود در پلیس آگاهی رو‌به‌رو شد و راز کلاهبرداری هایش را فاش شده دید، به کلاهبرداری چهار میلیارد تومانی اعتراف کرد.

    متهم در اظهاراتش گفت: از یک سال پیش به این فکر افتادم که با سوء‌استفاده از موقعیت کاری‌ام از مردم روستا کلاهبرداری کنم. در این مرحله به بهانه این‌که می‌توانم به آنها وام بپردازم، فریبشان دادم و پول را به‌جای واریز به حساب بانک، به حساب خودم می‌ریختم.

    وی اضافه کرد: وقتی بازرسی بانک متوجه تخلفات من شد، از من خواست دست از فعالیت بردارم که من همچنان به بانک می‌رفتم و از روستاییان کلاهبرداری می‌کردم.

    سرهنگ محمود علی‌فر، فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در این‌باره گفت: با اعتراف متهم، برای او قرار قانونی صادر شده است. تاکنون 80 نفر از روستاییان با حضور در پلیس آگاهی از این کارمند خاطی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده‌اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو