عصر بازار

بیمه ایران نشان سرآمدی دیجیتال گرفت

عصر اعتبار- تهران-بیمه ایران در نخستین دوره برگزاری کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی موفق به دریافت "نشان سرآمدی دیجیتال" از این کنفرانس شد.

بیمه ایران نشان سرآمدی دیجیتال گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این نشان سه شنبه شب وطی آیین باشکوهی که در مرکزهمایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد به مسوولان بیمه ایران اهدا شد. کمیته علمی این کنفرانس درارزیابی و انتخاب شرکت های برترمعیارهای اصلی وضعیت وب سایت شرکت،فعالیت درشبکه های اجتماعی،تبلیغات و اطلاع رسانی دیجیتالی، تولید و انتشار محتوای آنلاین و فروش و ارائه خدمات آنلاین را مورد سنجش قرارداده اند.

    همچنین این کمیته به منظور بهره مندی از نظرات مخاطبان درخصوص فعالیت های سازمان های شرکت کننده و ضریب نفوذ آن درجامعه و میزان اثرگذاری و سایر مزایای استفاده از خدمات الکترونیک و آنلاین سازمان ها نظر سنجی کرده است.

    نخستین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی با تاکید بر توسعه دانش علمی و کاربردی در زمینه توسعه استراتژی دیجیتال و بهره‌گیری از کمپین های دیجیتالی برگزار شد.

    درحاشیه کنفرانس نظرسنجی اعطای «نشان سرآمدی دیجیتال»  که با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکت‌های سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال در گروه‌های مختلف کالا وخدمات برگزار شد بیش از یک هزار نفر از مدیران ارشد و بازاریابی و تبلیغات، فرصت های ارزشمندی را برای شرکت های بزرگ و سازمان های مرجع ایجاد کردند.

    درمراسم اختتامیه و اهدای جوایز به دستگاه های برتر مقامات کشوری،مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات حضور داشتند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی