عصر بازار

در کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی انجام شد

تجلیل از مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر

عصر اعتبار- سومین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی و سومین جشنواره رهبران کارآفرین مسلمان امروز شنبه، اول اسفند ۹۴ در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد و در این مراسم از دکتر رضایی به عنوان یکی رهبران کارآفرین اقتصادی و اجتماعی، تقدیر به عمل آمد .

تجلیل از مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸:۰۰
  • کوثر
  • کوثر
  • تجلیل از مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در این همایش گفت: تجلیل از رهبران کارآفرین، تجلیل از کارآفرینی و تلاش برای پرورش نسل بعدی رهبران کارآفرین در ایران است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: در حال حاضر ایران بیش از هر زمان دیگری به کارآفرینی نیاز دارد. اشتیاق کارآفرینانه پایه اصلی کارآفرینی است و احساس مثبت و پایداری کارآفرین را به سوی نوآوری و ایجاد و توسعه کسب و کار نوین سوق می‌دهد.

بنابراین گزارش ؛ اهمیت و ارزش رهبران کارآفرین هنگامی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم در جامعه‌ای مانند ایران که محیط کسب و کار چندان مطلوب نیست، این رهبران نه‌تنها نان‌آور سفره‌های مردم هستند و اشتغالزایی بیش از 1000 نفر داشته‌اند بلکه موفق به صادرات هم شده‌اند.

دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با رأی هیئت داوران این جشنواره به عنوان یکی از  رهبران کارآفرین اقتصادی و اجتماعی معرفی شد و از وی تجلیل و تقدیر به عمل آمد .

در این انتخاب ، شاخص های متعددی لحاظ شده که از جمله آنها می توان به نوآوری، تولید محصولات یا ارائه خدمات جدید، اشتغال زایی، صادرات محصول یا خدمت، خطرپذیری، آینده نگری، بهره وری و توسعه منابع انسانی، پذیرش مسئولیت اجتماعی و حمایت از محرومان و خدمات علمی و فرهنگی اشاره کرد.

سومین جشنواره رهبران کارآفرین مسلمان در ابعاد مختلفی همچون نفت و پتروشیمی، صنعت خودرو و قطعات، معدن و فلزات اساسی، بانک ها و سرمایه گذارها و لیزینگ، صنایع غذایی و آشامیدنی، صنایع شیمیایی، صنایع دارویی، صنعت ساختمان و انبوه سازان، ماشین آلات و تجهیزات، صنایع لاستیک و پلاستیک، صنعت حمل و نقل، فنی و مهندسی، فرش و صنایع دستی، صنعت توریسم، صنایع کشاورزی و خشکبار و ورزش و صنایع وابسته برگزار شد

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی