عصر بازار

مدیرعامل بانک دی:

نرخ‌های سود نامناسب مانند باتلاق است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک دی در دومین همایش نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور ارائه پیشنهاد از سوی بخش‌های مختلف را یکی از عوامل استحکام بخش در نظام‌های مدیریتی دانست.

نرخ‌های سود نامناسب مانند باتلاق است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر احمد شفیع‌زاده در این همایش با بیان اینکه سازمان‌هایی در دوره کنونی می‌توانند نقش‌آفرین باشند که خود را به روز کرده و از فن‌آوری استفاده کنند، اظهار کرد: سازمان‌های پیشرو، چابک و بهره‌ور خود را با شرایط تطبیق داده و اگر نیاز به تغییر داشته باشند عمل می‌کنند. سیستم بانکی نیز از جمله سازمان‌هایی است که به دلیل نقش محوری آن در حوزه منابع مالی و اقتصادی کشور اقتضا می‌کند همواره پیشرو بوده و مراقبت کند که دچار عقب ماندگی نشود.

    وی با ابراز خرسندی از اینکه جمع زیادی از بانک‌های کشور در قالب همایش نظام پیشنهادها گردهم آمده‌اند، افزود: هر چند بانک‌ها در استفاده از فن‌آوری پیشرو بوده‌اند و معدل کلی آن مثبت تلقی می‌شود اما به نظر می‌رسد این کافی نباشد و هنوز در برخی از موضوعات نیاز به به‌روزرسانی احساس می‌شود. در واقع آنچه بهره‌وری ما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد می‌تواند مورد توجه چنین همایش‌هایی باشد.

    شفیع‌زاده همکاری بانک دی با همایش نظام پیشنهادها در شبکه بانکی را گسترده و ناشی از اعتقاد به این کار دانست و گفت: اگر می‌خواهیم نظام پیشنهادها کارساز باشد باید بتواند نوآوری و خلاقیت را نهادینه کند چرا که تنها مبحثی است که می‌تواند از فرسودگی جلوگیری کند.

    مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه اکنون نظام پیشنهادها معطوف به کارکنان بانک‌هاست، افزود: در مرحله نخست باید نظام پیشنهادها معطوف به کارکنان شبکه بانکی کشور باشد و در فاز بعدی به پیشنهادهای مشتریان نیز توجه کرد. چرا که تاکنون نگاه‌ها بیشتر معطوف به کارکنان بوده و به دیگر اجزا کمتر توجه شده است در حالی که معتقدیم حوزه دید ما می‎تواند به همه ذی‌نفعان نظام بانکی باشد.

    شفیع‌زاده در ادامه ایجاد تغییر در نظام پیشنهادات را خواستار شد و تصریح کرد: نباید منتظر بود که پیشنهادها از پایین به بالا بیاید، بلکه می‌توان پیش دستی کرد و با توجه به شرایط، موضوع ارائه کنیم و به نوعی جریان‌سازی داشته باشیم تا بازخوردها در قالب پیشنهادهای مرتبط به ما برگردد.

    وی در ادامه با بیان اینکه می‌توان در موضوعاتی چون اقتصاد مقاومتی پیشنهاد سوژه کرد، به مبحث نرخ سود بانکی که این روزها مورد توجه قرار گرفته است، اشاره و تاکید کرد: نرخ سود نامناسب و خارج از عرف مانند باتلاقی است که هر سیستمی را داخل خود فرو می‌برد. در نتیجه امیدواریم مجموعه نظام بانکی با هماهنگی قوی‌تر خود را دچار مشکل نکرده و گرفتار باتلاق ناخواسته نکند.

    در دومین همایش نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور دو تن از مدیران بانک دی، کمیته نظام پیشنهادات بانک دی و یکی از کارکنان شعب بانک دی به عنوان پیشنهاد دهنده برتر مورد تقدیر قرار گرفتند

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی