عصر بازار

پیش بینی قیمت طلا تا سال ۲۰۱۷ میلادی

عصر اعتبار- موسسه مالی کردیت اگریکول در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا تا سال ۲۰۱۷ میلادی به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

پیش بینی قیمت طلا تا سال ۲۰۱۷ میلادی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، تحلیلگران موسسه مالی کردیت اگریکول اعلام کردند: بهبود اوضاع در بازارهای مالی جهان لزوما به این معنا نخواهد بود که تقاضا برای طلا کاهش خواهد یافت.

    بر اساس این گزارش موسسه مالی کردیت اگریکول پیش بینی کرد: قیمت طلا تا دسامبر امسال به بیش از 1250 دلار خواهد رسید و این رقم تا دسامبر 2017 میلادی از مرز 1320 دلار خواهد گذشت.

    قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون روندی صعودی داشته که علت اصلی آن افزایش تقاضا به علت نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان و نوسانات شدید بازارهای مالی و سهام بوده است.

    اتخاذ سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی اروپا و ژاپن نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است. به نظر می رسد قیمت طلا در شرایط کنونی رو به ثبات پیش می رود.

    به اعتقاد تحلیلگران این موسسه مالی، اعلام نرخ بهره منفی از سوی بانک مرکزی اروپا و ژاپن می تواند موجب افزایش بیشتر تقاضا برای طلا و سایر فلزات گرانبها شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی