عصر بازار

ارائه تسهیلات بهتر به بیمه شدگان

تشکیل جلسات افزایش مستمری

عصر اعتبار- معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پذیرش اسناد پزشکی مراکز طرف قرارداد در ۳۰ کارگزاری رسمی استان تهران خبر داد.

تشکیل جلسات افزایش مستمری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمدحسن زدا با بیان این مطلب افزود: به منظور برون سپاری فرآیند پذیرش اسناد مراکز طرف قرارداد به کارگزاری های رسمی، آموزشهای لازم به کارگزاری ها ارائه و نرم افزارهای مورد نیاز آنها تامین شد.

    وی گفت: پذیرش اسناد پزشکی از اول اسفند ماه در بیش از ٣۰ کارگزاری منتخب سطح استان تهران (ادارات کل غرب و شرق و شهرستان های استان تهران) آغاز شده است.

    معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: این اقدام به منظور ارائه تسهیلات لازم به بیمه شدگان صورت گرفته و ابتدا در کارگزاری های استان تهران و در مرحله بعد نیز طرح برون سپاری اسناد در استانهای دیگر نیز اجرایی خواهد شد.

    وی همچنین در مورد راه اندازی مرکز صدور گواهی الکترونیک تاکید کرد: پس از اعطای مجوزهای لازم از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت تأمین امکان صدور گواهی الکترونیکی برای سامانه های سازمان فراهم شده است.

    به گفته زدا، بر این اساس و پس از طی مراحل قانونی مربوطه و همچنین پیش بینی و تأمین تجهیزات مورد نیاز، برخی از سرویس های غیرحضوری سازمان درقالب گواهی الکترونیک و امضای دیجیتال به مخاطبین سازمان ارائه می شود.

    وی همچنین در مورد افزایش مستمری بازنشستگان نیز گفت: تاکنون چندین جلسه در کارگروه شورای عالی کار با حضور نمایندگان عضو به منظور افزایش دستمزد و مستمری بازنشستگان و کارگران تشکیل شده و پیشنهادات مورد بررسی قرار گفته است.

    وی اظهار داشت: ما نیز براساس محاسبات بیمه ای پیشنهاد خود را برای افزایش مستمری ها اعلام کرده ایم و این جلسات تا رسیدن به نتیجه لازم و تعیین دستمزد ادامه دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی