عصر بازار

صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان سومین سال فعالیت خود را آغاز کرد

عصر اعتبار- در آستانه سومین سال فعالیت صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، انجمن های حمایتی از بیماران سالگرد تاسیس صندوق را جداگانه تبریک گفتند.

صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان سومین سال فعالیت خود را آغاز کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، انجمن حمایت از بیماران کلیوی، انجمن حمایت از بیماران ام اس کشور و تعداد دیگری از انجمن های حمایتی و موسسات حمایتی مردم نهاد بیماران، طی پیام های جداگانه ای تاسیس این صندوق را تبریک گفتند و از حمایت های تسهیلاتی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در طول سال های فعالیت از بیماران تحت پوشش خود قدردانی کردند.
    همچنین مدیر عامل گروه مالی بانک پارسیان، طی پیام مکتوبی، یکم اسفندماه سالروز تاسیس صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان را به اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و تمامی کارکنان صندوق تبریک گفت.
    رفیعی در این پیام ضمن اشاره به توفیقات به دست آمده در مسیر ارائه خدمت به هموطنان ابراز امیدواری کرد که صندوق قرض الحسنه همچنان در مسیر رشد و تعالی گام بردارد.
    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در پاسخ به پیام های تبریک سالروز تاسیس صندوق، ضمن سپاس از تعامل و همکاری سازنده موسسات و انجمن های حمایتی از بیماران مختلف کشور در طول دوران فعالیت صندوق، ابراز امیدواری کرد که مجموعه تحت مدیریتش در سال آتی نیز بتواند خدمتگزار امین و صادق سپرده گذاران و هموطنانی باشد که خدمت به آنها محور و فلسفه وجودی صندوق است و نیازمند خدمات تسهیلاتی هستند.
    محمدرضا بهنام حسین پور با تصریح اینکه کارکنان صندوق و همکاران شعب بانک همواره تلاش کرده اند که بهترین خدمات را در اسرع وقت، آسان ترین شیوه و بهنگام به مشتریان ارائه دهند گفت: گسترش چتر حمایت های تسهیلاتی صندوق در بخش درمان کشور، همواره از افتخارات و نقاط درخشان کارنامه صندوق بوده است و همچنان تلاش خواهیم کرد که در این مسیر نقشی موثر و سازنده داشته باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی