عصر بازار

مدیرعامل بانک صادرات ایران :

آماده نقش آفرینی بیشتر در حوزه گردشگری سلامت و جذب منابع در این عرصه هستیم

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: کشور دارای توانمندی و ظرفیت های زیاد برای توسعه گردشگری به ویژه در بخش سلامت می باشد که انتظار می رود بیش از پیش به آنها توجه شود و این بانک برای نقش آفرینی در حوزه گردشگری سلامت و جذب منابع در این عرصه آمادگی کامل دارد.

آماده نقش آفرینی بیشتر در حوزه گردشگری سلامت و جذب منابع در این عرصه هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اسماعیل لـله گانی درکنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی افزود:پتانسیل های بسیاری از حیث گردشگری سلامت و فعالیت در عرصه های بهداشت در کشورهای اسلامی وجود دارد که قرار گرفتن آنها در حلقه فعالیت های اقتصادی عامل مهمی برای شکوفایی این کشورها می باشد و علاوه بر این نقش مهمی در همگرایی بین مسلمانان ایفا می کند.
    وی با توصیف کردن سرمایه گذاری در حوزه سلامت به عنوان عامل توسعه نظام سلامت افزود: بازارهای سلامت عامل رونق اقتصادی است و در هدف گذاری ها دستیابی به ٨٥ درصد بازار داخلی و کشورهای اسلامی برای اقتصاد کلان سلامت مد نظر است که بانک صادرات ایران می تواند به عنوان بزرگترین بانک بورسی بر مبنای پیروی از قانون و با توجه به تکالیف شبکه بانکی و اسناد بالادستی در محیطی سالم بانکداری را اعمال و بر مبنای اصول اخلاقی اهم نیاز جامعه در حوزه سلامت را پاسخ دهد.
    لـله گانی همچنین به احداث ١٢ مدرسه با مشارکت کارکنان بانک متبوعش اشاره کرد و افزود: مقررشده در حوزه سرمایه گذاری سلامت برنامه ریزی جدی صورت پذیرد و احداث بیمارستان‌ها و تجهیز کلینیک‌ها وافزایش تخت‌های بیمارستانی و سایر خدمات بهداشتی در این راستا تعریف می شود.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران همچنین با بیان این مطلب که وجود شعب این بانک در خارج از کشور مزیت مناسبی برای مشارکت در زمینه توسعه گردشگری سلامت فراهم کرده است، افزود: با رایزنی و در چارچوب قراردادهایی امکان حمایت از فعالین در این عرصه وجود دارد و برپایی چنین نشست هایی می تواند بستر ساز پویایی این بخش از صنعت گردشگری و همچنین تولید مواد غذایی باشد.
    وی تصریح کرد: بانک صادرات در ٢٧ نقطه دنیا حضور دارد و ابعاد نظام سلامت را مورد توجه قرار می دهد همچنین مسأله نظام پزشکی اسلامی را که موجب رشد سلامت در جوامع است، ملاک عمل خود قرار داده و با رعایت محورهای سازمان جهانی بهداشت، ابعاد اقتصادی نظام سلامت مورد توجه است.
    مدیرعامل بانک صادرات با بیان اینکه تسهیلات در مبادلات پرداخت، مورد توجه نظام مالی کشور است، بیان کرد: نظام مالی در راستای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه می تواند همکاری داشته باشد و نقشی که نظام اقتصادی در ارتقاء جامعه دارد در خصوص فعالیت‌های سلامت محور می تواند دو سویه باشد و نظام اقتصادی کشور توان ورود به مقوله صادرات و واردات دارو و تجهیزات پزشکی و اقلام مورد نیاز با رعایت موازین را داراست.
    این کنگره به مدت سه روز در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما و با هدف فراهم آوردن مناسبت ترین فضا برای معرفی توانمندی ها و پتانسیل های منحصر بفرد فعالان حوزه سلامت کشورهای اسلامی و رونق اقتصادی و فناوری در حوزه سلامت جهان اسلام و با سخنرانی شخصیت های علمی برگزار می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو