عصر بازار

سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

عصر اعتبار- سمینار سراسری مدیران ادارات مرکزی و استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور دولتی مدیرعامل، در محل سالن اجتماعات بانک برگزار شد.

سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پدرام رییس هیات مدیره، صمدی، غفاری و پرتو افکنان از اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای ادارات مرکزی و مدیران شعب استان ها در این همایش حضور داشتند.

    سیامک دولتی در این سمینار سراسری  با اشاره به رشد 25 درصدی منابع بانک در سال جاری بیان داشت: رشد 25 درصدی منابع بانک با توجه به مسائل و مشکلاتی که در کل سیستم و شبکه بانکی کشور در جذب منابع قرض الحسنه وجود داشت، قابل ملاحظه است.

    وی افزود: برخی مناطق در جذب منابع خیلی خوب کار کردند و بد نیست که تجربیات خود را در اختیار سایر مناطق قرار دهند که یکی از دلایل برگزاری این جلسه نیز استفاده از تجربیات دیگران است تا مسیرهایی را که به موفقیت منجر می شود را از همدیگر یاد بگیریم.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: قطعا فلسفه وجودی این بانک از ارزش ویژه ای برخوردار است که باعث تعهد بیش از پیش ما می شود تا با تلاش و کوشش مضاعف به بهترین شکل ممکن نتایج فعالیت هایمان را ببینیم.

    دولتی در خصوص تعهد بانک نسبت به رفع احتیاجات ضروری جامعه اظهارداشت: منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران بدور از هرگونه بنگاه داری و خرید املاک، تنها صرف اعطای تسهیلات قرض الحسنه می شود و اگر برای بازاریابی بیشتر تلاش می کنیم به این منظور است که انشااله افراد بیشتری از خدمات و تسهیلات بانک بهره مند گردند.

    وی با اشاره به اهمیت تسهیل در ازدواج جوانان گفت: یکی از مهمترین بخشهایی که همکاران ما باید به آن توجه ویژه نمایند، اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان است و باید تلاش شود تا بخشی از تقاضا های جامعه را پاسخگو باشیم.

    در ادامه مراسم محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک بیان داشت: در سال جاری اتفاقات خوبی در بانک قرض الحسنه مهر ایران رخ داده و به اندازه 7 سال گذشته کارهای زیادی محقق شده است.

    وی با اشاره به تصویب وام مسکن کارکنان افزود: وام مسکن کارکنان آرزویی بود که تمام پرسنل از اختصاص آن ناامید شده بودند که با زحمات جناب دولتی و اعضای محترم هیات مدیره و ما بقی همکاران این اتفاق خوب صورت گرفت.

    رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: ولی به نظر من اتفاق بهتری که با پیگیری های مستمر مدیرعامل بانک وهمراهی اعضای هیات مدیره و سهام داران عزیز صورت گرفت، تکمیل سرمایه توسط بانکهای سهامدار بود.

    وی افزود: انشاالله با تلاش های انجام شده در سال آینده بانک به سهامی عام تبدیل می شود، تا شاهد افزایش تعداد شعبات و در پی آن جذب منابع قرض الحسنه بیشتر باشیم.

    صمدی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه سمینار اظهارداشت: از استان های هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان به علت کاهش میزان مطالبات و از استان های خراسان شمالی، جنوبی، رضوی، سمنان و گلستان به خاطر رشد منابع تشکر می کنم.

    وی با تاکید به لزوم کاهش میزان مطالبات بیان داشت: درست است که میزان مطالبات بانک قرض الحسنه مهر ایران از نظر عددی کوچک می باشد اما چون برای آن درصد رشد مطرح می شود، میزان این درصد قابل قبول نیست.

    عضو هیات مدیره بانک در خصوص مسائل IT گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال و بالا رفتن حجم استفاده از دستگاه های خودپرداز و مراقبت همه همکاران شعب را می طلبد تا هیچ دستگاهی از سرویس خارج نشود.

    غفاری عضو دیگر هیات مدیره بانک با اشاره به تدوین آیین نامه انتصابات بیان داشت: این آیین نامه در سال های 92 و 93 مطرح شده اما مراحل تصویب و اجرای آن تکمیل نبوده و مسیر مشخصی برای انتصاب همکاران در مشاغل و سمت های مختلف وجود نداشته است.

    وی در خصوص اهمیت آیین نامه انتصابات گفت: این آیین نامه اقدامی مهم تلقی می شود که با همکاری کارشناسان اداره سازمان و اداره توسعه نیروی انسانی و با عنایت ویژه هیات مدیره به تصویب رسیده و اجرا می شود.

    پرتوافکنان در ادامه با اشاره به داشتن تفکرات بانک محور در پیشبرد امور و جانمایی شعب اظهارداشت: برای جانمایی شعب جدید باید این دیدگاه را داشته باشیم که کدام نقطه از کشور برای جذب منابع بیشتر موثر است به نحوی که نسبت های نظارتی بانک را نیز با مشکل مواجه نکند.

    وی در خصوص بهداشت اعتباری افزود: در حال حاضر فرآیندهای اعتباری را به صورت هفتگی بررسی می نماییم و در این خصوص مجموعه بخشنامه های کاربردی به صورت خاص تدوین شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

    شایان ذکر است، گزارش اقدامات صورت گرفته بانک در سال 94 توسط توکلی مدیر امور شعب استان ها و حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی ارائه شد و به مدیران شعب استان های برتر با اعطای هدایا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

    همچنین از زحمات توکلی مدیر امور شعب استان ها و روسای ادارات برتر " اداره حراست، اداره روابط عمومی و بازاریابی " با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

    در پایان نیز حکم انتصاب محمد رضا نجفی شعاع به سمت مدیریت شعب استان ایلام توسط مدیرعامل بانک تقدیم گردید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی