عصر بازار

برگزاری چهارمین همایش سراسری کارشناسان انفورماتیک استان ها

عصر اعتبار- چهارمین همایش سراسری کارشناسان انفورماتیک استان ها با حضور دولتی مدیرعامل، صمدی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران، روسای ادارات مرکزی و نمایندگان IT بانک در استان های کشور در محل سالن جلسات ادارات مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

برگزاری چهارمین همایش سراسری کارشناسان انفورماتیک استان ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دولتی مدیرعامل بانک با اشاره به اهمیت نقش IT در ارائه سرویس های بهتر به مشتریان گفت: هر کس در جایگاه خودش از اهمیت خاصی برخوردار است و تعهد و تلاش همه عزیزان برای استمرار فعالیت های بانک احساس می شود.

    وی افزود: اداره IT یکی از بخش های ویژه و خاصی است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و امیدوارم نمایندگان اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات در استان ها از عهده کلیه مسئولیت هایشان به نحو احسن بر آیند.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: امروزه تمام فعالیت هایی که در دنیا انجام می گردد بر محور IT پایه گذاری شده و این امر به صورت یک اصل مسلم درآمده است.

    وی داشتن سیستم core banking را یکی از ویژگی های بانک دانست و گفت: داشتن سیستم جامع، فراگیر و آنلاین کمک می کند تا همکاران ما بتوانند خیلی از خدمات و سرویس های بانک را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه نمایند.

    دولتی در خصوص تقویت حس مسئولیت پذیری بیان داشت: هر کدام از ما باید در جایگاه خود به بهترین شکل کار کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؛ شما باید به کار خود تسلط بیشتری داشته باشید تا بانک قرض الحسنه مهر ایران بتواند بهتر، سریع تر پیشرفت نماید.

    صمدی عضو هیات مدیره بانک نیز  با اشاره به نقش انفورماتیک در بانک ها بیان داشت: مبنای خدمات بانک ها بر محور IT استوار است و این امر به دلیل نقش و جایگاهی که اداره انفورماتیک دارد، وظیفه شما عزیزان را دو چندان می نماید.

    وی افزود: وظیفه نمایندگان IT از آنجایی خطیر تر می شود که باید به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، امکانات شعب به عنوان صف اصلی بانک را بهسازی نمایند.

    صمدی تصریح کرد: همکاران انفورماتیک ما در بانک قرض الحسنه مهر ایران باید توجه داشته باشند که پیگیری و حل مشکلات صف در راستای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مشتریان بانک از اهمیت بالایی برخوردار است.

    عضو هیات مدیره بانک در خصوص اهمیت تسلط پرسنل IT به خدمات و سرویس های بانکی بیان داشت: شما باید به خدمات بانک اشراف کامل داشته باشید و بتوانید آن را به سایر کارکنان آموزش دهید زیرا تسلط پرسنل به خدمات بانکی می تواند در امر بازاریابی مثمر ثمر باشد.

    شایان ذکر است در ابتدای این همایش، پیرهادی مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات طی سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد اداره IT و برنامه های در دست انجام این اداره پرداخت. در پایان مراسم افتتاحیه این همایش از 5 نفر از نمایندگان برتر اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان های بانک از سوی مدیرعامل و عضو هیات مدیره با ارائه لوح، تقدیر بعمل آمد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی