عصر بازار

شناسایی عامل هک و کلاهبرداری از کاربر کلش آف کلنز

عصر اعتبار- پلیس فتا خراسان رضوی عامل هک و کلاهبرداری از کاربر کلش آف کلنز را شناسایی و دستگیر کرد.

شناسایی عامل هک و کلاهبرداری از کاربر کلش آف کلنز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پلیس فتا، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت، شهروند مشهدی با ارائه مرجوعه قضائی شکایات خود را مبنی بر اینکه مشخصات حساب کاربری در بازی "کلش اف کلنز" توسط فردی ناشناس هک شده است خواستار رسیدگی به پرونده خود شد.

    در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد یک سال و نیم است که وقت خود را به صورت مداوم صرف این بازی کرده و به سطوح بالایی از بازی دست یافته است حال آنکه ایمیل وی هک شده و پیغامی با مضمون "با پرداخت 2 میلیون تومان جیمیل خود را با بازگشایی کنید" دریافت کرده است.

    سرهنگ "سید محسن عرفانی" افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از یکی سری تحقیقات گسترده در فضای سایبر با استفاده از مهندسی اجتماعی فرد هکر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.
    متهم در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با مستندات دیجتالی بدست آمده به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با  هک کردن دستگاه تلفن هوشمند قربانیان خود و با به دست آوردن مشخصات کاربری آنان، این اطلاعات را تغییر داده و اقدام به فروش این اطلاعات به افراد مختلف می کرده است.

    رئیس پلیس فتا خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متاسفانه این بازی که به صورت جنگ قبیله ای و دهکده ای بر روی سیستم های تلفن همراه هوشمند نصب می شود علی رغم تمام معایب و مضراتی که برای جوانان و نوجوانان دارد در بین بعضی از جوانان محبوبیت پیدا کرده است و این امر باعث شده افراد سود جو از این موقعیت به وجود آمده سوء استفاده کنند.
    وی تصریح کرد: اتلاف وقت، بی اهمیتی جان سربازان، ترویج خشونت و خراب کردن همه چیز برای به دست آوردن غنائم ، خراب کردن سرزمین های کوچک و ... مضراتی است که این بازی بر روی ذهن کاربران خود به جا می گذارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی