عصر بازار

بختیاری:

بیمه دی گام در مرحله شکوفایی و تعالی گذاشته است

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت بیمه دی به مناسبت یازدهمین سالروز تأسیس این شرکت در پیامی تاکید کرد که شرکت در سال‌های آغازین دومین دهه حیات خود گام در مرحله شکوفایی و تعالی گذاشته است.

بیمه دی گام در مرحله شکوفایی و تعالی گذاشته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید مجید بختیاری در این پیام عنوان کرده است: « بیمه دی در سال‌های اخیر با تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی وگذار از مراحل "ساماندهی و تثبیت"، گام در مرحله شکوفایی و تعالی گذاشته و با تأکید بر اصول بنیادین خود که عبارتند از "سلامت"، "حرفه‌ای گری" و "انسجام سازمانی" ، افق روشنی برای سال‌های پیش رو ترسیم کرده است.»

    وی تاکید کرده است: امروز باید مستحکم تر از گذشته گام برداریم و فرهنگ سازمانی خود را ارتقاء بخشیم؛ همچنین باید فرایندهایمان را اصلاح کرده، برنامه‌هایمان را روزآمد و ساختارهایمان را منطبق با خواست و نیاز مشتریانمان باز تعریف کنیم.

    متن کامل این پیام به شرح زیر است:

    «به نام خداوند هستی بخش

    با سلام و صلوات به محضر بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)

    خدای بزرگ را خاضعانه شاکر و سپاسگزاریم که در سوم اسفندماه 1394 شرکت بیمه دی با پشت سر گذاشتن 11 سال فعالیت پر فراز و نشیب و با کوله باری از تجربیات ارزشمند ، وارد دوازدهمین سال فعالیت خود می‌شود.

    کارکردن در شرکت بیمه ای که متعلق به شریف ترین قشر جامعه یعنی جامعه سرافراز ایثارگری است موجب افتخار برای مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکت می باشد . ایمان داریم به برکت دعای خیر این عزیزان خواهیم توانست بیش از گذشته منشأ خیر و خدمت برای حوزه های اقتصادی ، زیر بنایی ، اجتماعی و عموم مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

    بیمه دی در سالهای اخیر با تدوین و اجرای برنامه های راهبردی وگذار از مراحل "ساماندهی و تثبیت"، گام در مرحله ی شکوفایی و تعالی نهاده ، و با تأکید بر اصول بنیادین خود که عبارتند از "سلامت"، "حرفه ای گری" و "انسجام سازمانی"، افق روشنی برای سال های پیش رو ترسیم نموده است.

    امروز بر این باوریم که باید مستحکم تر از گذشته گام برداشته و فرهنگ سازمانی خود را ارتقاء بخشیم؛ باید فرایندهایمان را اصلاح کنیم، برنامه هایمان را روزآمد و ساختارهایمان را منطبق با خواست و نیاز مشتریانمان باز تعریف کنیم.

    معتقدیم که باید چابک شویم و در منابع و مصارف خود تعادل ایجاد کنیم؛ رخوت، سستی و کاهلی را از کار و اندیشه مان زدوده و با تدبیر و نواندیشی، نگاهی مثبت و پر نشاط به کل امور داشته باشیم. برآنیم که در پایان زمان اجرای سند راهبردی سه ساله در رشد شاخص های عملکردی توفیق لازم را کسب کنیم. همه و همه سازمانی رفتار کنیم و ملی بیندیشیم، باور داریم که رمز بقاء در شرایط سخت امروز اقتصاد ایران "بهره وری" است. و نیک می دانیم که بهره وری و چابک سازی و ایجاد نشاط سازمانی، با پرورش ایده های خلاقانه امکان پذیر است که برای تحقق آن سخت خواهیم کوشید.

    در ادامه این مسیر پرامید به تلاش روزافزون شما عزیزان و نیز به حمایت، مساعدت و همراهی همه ذینفعان و مردم خوب و شریف میهن عزیزمان احتیاج داریم و دست همه را به گرمی می فشاریم.»

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو