عصر بازار

رئیس سازمان حج و زیارت:

متقاضیان سفرحج تمتع ۹۵ اولین قسط خود راپرداخت کنند

عصر اعتبار- رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: آن دسته ازمتقاضیان سفرحج تمتع که در سال ۹۵ در اولویت اعزام هستند ازهفته آینده اولین قسط خود را پرداخت کنند.

متقاضیان سفرحج تمتع ۹۵ اولین قسط خود راپرداخت کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا، سعید اوحدی عصر دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری اظهارکرد: متقاضیان اولویت دار باید قسط اول هزینه سفر خود را به مبلغ 50 میلیون ریال هفته آینده پرداخت کنند.
    به گفته وی، این مبلغ به صورت علی الحساب بوده و گروه های قیمتی در زمان اخذ قسط دوم از زائران که برای نیمه اول اردیبهشت ماه 95 در نظرگرفته شده است اعلام خواهند شد.
    اوحدی با اشاره به پیگیری عملیات اعزام حجاج کشور به سرزمین وحی افزود: برنامه ریزی برای امور اجرایی آن با هماهنگی وزارت امورخارجه در حال انجام است.

    ** پنچاه پرواز اضافی برای اعزام به عتبات در ایام نوروز
    رئیس سازمان حج و زیارت در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: برای رفاه حال هر چه بیشتر زائران و پاسخ به درخواست های علاقمندان سفرهوایی به عتبات عالیات نیز در دوره سفرهای نوروزی بیش از پنجاه پرواز اضافی برای انتقال زائران به عراق از ایستگاه های پروازی داخل کشور صورت خواهد گرفت.
    اوحدی با اشاره به اینکه در پیش ثبت نام دوره جدید اعزام به عتبات عالیات حدود 180 هزار نفر ثبت نام کرده اند افزود: نتایج قرعه کشی فردا سه شنبه اعلام و دورجدید اعزام ها از دهه سوم اسفند آغازمی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی