عصر بازار

برگزاری قرعه کشی طرح جعبه در باشگاه مشتریان بانک ملت

عصر اعتبار- با برگزاری قرعه کشی طرح جعبه باشگاه مشتریان بانک ملت با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی، برندگان خوش شانس این جوایز مشخص شدند.

برگزاری قرعه کشی طرح جعبه در باشگاه مشتریان بانک ملت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این قرعه کشی ها که با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه برگزار شد، یک کمک هزینه خرید خودروی جکs5به ارزش 500 میلیون ریال، 25 جایزه سفر به جزیره کیش با یک نفر از اعضای خانواده و 100 جایزه نقدی 5 میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان در طرح جعبه باشگاه مشتریان بانک ملت اختصاص یافت.
    بر اساس این گزارش، قرعه کشی های مذکور بین آن دسته از اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت که در طرح جعبه شرکت کرده و موفق به تصاحب خانه یا خانه هایی با حداقل یک امتیاز در قرعه کشی جایزه مذکور شده بودند، انجام شد.
    بر اساس این گزارش، اسامی برندگان طرح جعبه باشگاه  مشتریان بانک ملت به زودی و پس از انجام مراحل اداری لازم از طریق سایت این باشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.
    این گزارش حاکی است، جوایز نقدی برندگان نیز پس از انجام مراحل اداری لازم به حساب برندگان در بانک ملت واریز خواهد شد و برندگان سفر به جزیره کیش نیز در آینده ای نزدیک با یک نفر از اعضای خانواده  به این جزیره زیبا اعزام خواهند شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی