عصر بازار

سرپرست جدید معاونت مالی بانک دی منصوب شد

عصر اعتبار- به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده در این مراسم با اشاره به اینکه بانک دی امروز در بازار پولی و سرمایه کشور جایگاه مناسب و قابل قبولی دارد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته بانک دی مسیر روبه رشد و متعالی را پیموده و در بازارهای مختلف جایگاه مناسبی یافته است که این امر مرهون تلاش‌های همه کارکنان و مدیران بانک دی به ویژه معاونت مالی بوده است.

سرپرست جدید معاونت مالی بانک دی منصوب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی یکی از مهم‌ترین اقداماتی که طی این مدت در بانک دی انجام شده است را شفافیت و گزارش‌گیری دانست و افزود: اهمیت دادن به شفافیت و رعایت مقررات تاکید شده از سوی نهادهای ناظر مانند بانک مرکزی و سازمان بورس باعث شده است که صورت‌های مالی بانک دی جزو شفاف‌ترین عملکردها در نظام بانکی کشور باشد.

    شفیع‌زاده با ابراز امیدواری از اینکه معاونت مالی بانک دی که یکی از باثبات‌ترین بخش‌های بانک طی دوران فعالیت بانک دی بوده است، تصریح کرد: تلاش ما این است که علاوه بر انجام اقدامات به موقع و کمک به بانک مرکزی و دولت در رونق بخشیدن به اقتصاد بانک محور ایران، جایگاه خود در بین مشتریان نظام بانکی بهبود و ارتقاء دهیم.

    مدیرعامل بانک دی با اشاره به خدمات و تلاش‌های آقای حسین رحمتی در معاونت مالی بانک دی طی سال‌ها حضور در بانک تصریح کرد: ایشان یکی از همراه‌ترین مدیران بانک طی دو سال اخیر بوده است و اکنون که شرایط و ضرورت تغییر احساس شده است ضمن تقدیر از عملکردشان از ایشان در حوزه‌ای دیگر بهره خواهیم گرفت.

    وی در ادامه دکتر محسن زرندی مقدم را به عنوان سرپرست جدید معاونت مالی بانک دی معرفی کرد و گفت: ایشان سال‌ها حضور در نظام بانکی کشور را تجربه کرده و علاوه بر آن دارای مدارک تحصیلی عالی در حوزه اقتصاد و مالی نیز است.

    در ادامه این مراسم حسین رحمتی، معاون مالی سابق بانک دی، در سخنانی ضمن برشمردن موفقیت‌های بانک دی طی دوران کوتاه عمرش اظهار کرد: اکنون بانک دی را نه با بانک‌های هم سن بلکه با بانک‌هایی که سابقه طولانی‌تری از آن دارند مقایسه می‌کنند چرا که به خوبی توانسته است جایگاه خود را در بازار پول و سرمایه باز کند.

    وی با بیان اینکه همچنان در کنار بانک دی با علاقه خواهد ماند، خاطرنشان کرد: بانک دی همان‌گونه که توانسته است در شرایط سخت اقتصادی در اغلب شاخص‌ها جایگاه خود را ارتقا دهد می‌تواند طی سال‌های پیش رو در قامت چند بانک اول خصوصی کشور در خدمت اقتصاد کشور باشد.

    محسن زرندی مقدم، سرپرست جدید معاونت مالی بانک دی نیز که پیش از این رییس اداره اطلاعات پایه بانک بود، ضمن قدردانی از زحمات آقای رحمتی ابراز امیداواری کرد که با کمک همه کارکنان معاونت مالی و دیگر معاونت‌ها بانک را در مسیر رشد به ویژه حوزه‌هایی چون افزایش ثروت و ارزش سهام هدایت کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی