عصر بازار

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان:

اعطای تسهیلات قرض الحسنه، نقش مهمی در افزایش انگیزه کارکنان ایفا می کند

عصر اعتبار- دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر یک روزه خود به استان اصفهان با چاوشی مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت این استان دیدار و گفتگو کرد.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه، نقش مهمی در افزایش انگیزه کارکنان ایفا می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سیامک دولتی در خصوص تاریخچه تاسیس و شروع فعالیت بانک گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 86 افتتاح شد و در حال حاضر با 528 شعبه در سراسر کشور نهمین سال فعالیت خود را سپری می کند.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: با توجه به تلاش های صورت گرفته در سال جاری، علیرغم مسائل و مشکلات شبکه بانکی کشور در جذب منابع قرض الحسنه، این بانک با رشد 25 درصدی منابع روبرو بوده است.
    وی در ادامه تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک قرض الحسنه مهر ایران را در قالب های تعمیر و تامین مسکن، کارآفرینی و اشتغال، کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان ، رفع احتیاجات ضروری،  ازدواج جوانان، طرح سفیران سلامت، کمک به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ،  کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و نیازمند و غیره معرفی نمود.
    لطفعلی چاوشی نیز در این دیدار بیان داشت: شرکت پالایش نفت اصفهان، فرآورده‌های گوناگونی از جمله گاز مایع، بنزین، نفت گاز، سوخت سبک جت، خوراک پتروشیمی، نفت سفید، انواع حلاّل، روغن خام، گوگرد و خوراک قیرسازی را در حجم وسیع به بازار ارائه می‌کند.
    وی بر نقش خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در ایجاد و افزایش انگیزه کارکنان به منظور تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از پروژه‌های عظیم بهبود فرآیند و بهینه‌سازی پالایشگاه و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی با رویکرد استمرار تولید و تحقق الزامات زیست‌محیطی تاکید کرد.
    مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان تصریح کرد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به اقشار نیازمند و ضعیف جامعه توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران، نقش مهمی را در توانمندسازی جامعه و افزایش انگیزه در میان نیروی کار ایفا می نماید و امیدوارم با بررسی کارشناسی، زمینه های گسترش همکاری های دوجانبه هر چه زودتر فراهم گردد.
    شایان ذکر است، مصطفی پرتو افکنان عضو هیات مدیره، توکلی مدیر امور شعب استان ها، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی و مشرف مدیرشعب استان اصفهان در این دیدار حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی