عصر بازار

تازه ترین تصمیم درباره داراییهای بابک زنجانی

عصر اعتبار- با موافقت دادستان انقلاب اسلامی و شرکت ملی نفت ایران، برخی دارائیهای بابک زنجانی برای تسویه بخشی از بدهیهای وی به شرکت ملی نفت ایران، به مزایده گذاشته شد.

تازه ترین تصمیم درباره داراییهای بابک زنجانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از خبرآنلاین، پیرو تقاضای بابک زنجانی مبنی بر واگذاری دارائیهای وی در داخل ایران جهت تسویه بخشی از بدهیهای وی به شرکت ملی نفت ایران، دادستان محترم انقلاب اسلامی و شرکت ملی نفت ایران با این تقاضا موافقت کردند.

     طی یک سال گذشته، حدود ١٨۰ نفر از کارشناسان دادگستری که از طرف متهم و شرکت ملی نفت ایران و مرضی الطرفین دادستان محترم انقلاب تعیین شده بودند، داراییهای متهم را ارزیابی و به نماینده امین شرکت ملی نفت ایران منتقل کردند.

    با توجه به این که دارائیهای موجود ارتباطی با ماموریتهای شرکت ملی نفت ایران ندارد، دستور فروش این دارائیها طبق ضوابط قانونی از سوی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران صادر و آگهی مزایده دارائیهای شرکت ملی نفت ایران از سوی امین این شرکت (توسعه پایدار آسمان کیش) منتشر شده است. 

    این دارائیهای وی از جمله شرکت هواپیمایی قشم ایر، شرکت فراز نمونه قشم (کترینگ)، شرکت آرایشی و بهداشتی سورینت و همچنین شرکت تجار کیش (پروژه دهکده ساحلی کیش) به مزایده گذاشته شده است و باقی دارائیها نیز به ترتیب به مزایده می رود و به فروش می رسد و وجوه حاصل از بدهی متهم کسر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی