عصر بازار

سکه به سقف کانال ۹۸۰ هزار تومان رسید

نوسانات کم ارتفاع در بازار ارز

عصر اعتبار- روز گذشته، در شلوغی حضور دلالان، دلار در ۲ ساعت ابتدایی بازار روز بسیار کم نوسان و آرامی داشت، گرچه از ساعت یک بعدازظهر،‌ نوسان بازار کمی بیشتر شد.

نوسانات کم ارتفاع در بازار ارز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از دنیای اقتصاد، در روز سه‌شنبه، دلار نهایتا توانست با 15 تومان افزایش به قیمت 3 هزار و 485 تومان برسد. با این حال، در روزهای قبلی، امواج نوسان روزانه بسیار بیشتر بود تا بتوان به تغییرات قیمت روز سه‌شنبه لقب نوسانات کم ارتفاع داد. به‌عنوان مثال، دوشنبه شاخص ارزی تا محدوده 3 هزار و 490تومان بالا رفت؛ سپس تا محدوده 3 هزار و 460 تومان پایین آمد و نهایتا با قیمت 3هزار و 470 تومان به قیمت خود پایان داد. حال آنکه در بازار ارز سه‌شنبه دامنه نوسان تنها نزدیک به 20 تومان بود. سه‌شنبه کم‌نوسان دلار در حالی رقم خورد که به‌واسطه افت و خیزهای زیاد قیمت روزهای گذشته، بازار شاهد حضور بیشتر دلالان و معامله‌گران غیررسمی بود. با این حال، تحرکات این دسته نیز سبب نشد که دلار نوسانات چندانی را تجربه کند. در واقع، بازار در حضور دلالان ارزی آرام بود. نوسان زیر 20 تومان و 2 ساعت ابتدایی کم نوسان،‌ نشانه‌هایی از روند آرام بازار روز سه‌شنبه بودند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی