عصر بازار

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیماران در قالب طرح «سفیران سلامت»

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از اعطای تسهیلات بانکی به بیماران نیازمند در قالب طرح «سفیران سلامت» خبر داد.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیماران در قالب طرح «سفیران سلامت»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیامک دولتی روز سه شنبه در نشست خبری در اصفهان، سقف تسهیلات این طرح را 20 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: چنانچه بیماران به اعتبارات مالی بیشتری نیاز داشته باشند بر اساس مستندات پزشکی تا سقف 100 میلیون ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد.
    وی با بیان اینکه بانک مهر ایران با 9 سال فعالیت دارای 540 شعبه در سراسر کشور و دو هزار و 800 پرسنل است، افزود: 10 بانک اصلی کشور از سهامداران اصلی این بانک هستند.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، کارمزد تسهیلات این بانک را چهار درصد اعلام کرد و گفت: این بانک هیچگاه بنگاهداری انجام نداده است و هیچگونه اموال و املاک مازاد ندارد.
    دولتی همچنین از ادغام 9 شعبه برای بهینه سازی در سال گذشته خبر داد و گفت: سقف تسهیلات این بانک 15 میلیون تومان است.
    وی در باره اعطای وام ازدواج نیز گفت: این بانک از آمادگی کامل برای اعطای سهمیه تسهیلات وام ازدواج برخوردار است و وام تعدادی از مزدوجین را نیز در دهه فجر پرداخت کردیم.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک وام ازدواج، جهیزیه، درمان، شهریه دانشجویان، تعمیر منزل و تامین مسکن می پردازد و بدنبال اضافه کردن خدمات بیشتر از جمله ضمانت نامه هاست.
    وی در باره افزایش سقف تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بدلیل محدودیت منابع مالی و مجوز بانک مرکزی، این امر در سال آینده تحقق نخواهد یافت اما بعنوان یک دغدغه اصلی در دستور کار قرار دارد.
    بانک مهر ایران بعنوان نخستین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور با هدف گسترش سنت نیکوی قرض الحسنه و احیای بانکداری اسلامی تاسیس شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی