عصر بازار

معاون اعتبارات و امور بین الملل بانک مهر اقتصاد:

موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است

عصر اعتبار- ششمین همایش مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان تهران با حضور معاون اعتبارات و بین الملل و رئیس اداره کل حراست بانک برگزار شد.

موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ایرج نیک اختر - معاون اعتبارات و امور بین الملل بانک – در این همایش با بیان اینکه موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است، گفت: هر چه تلاش و برنامه ریزی هوشمندانه تر باشد رسیدن به اهداف و برنامه های پیش بینی شده آسانتر خواهد بود.

    معاون اعتبارات و امور بین الملل با تاکید بر رعایت بخش نامه ها ودستورالعمل های ابلاغی، رعایت بهداشت اعتباری را یک اصل مهم در بانک ها و بنگاه های اقتصادی دانست و گفت: چنانچه همه همکاران در زمان فروش خدمات و ارائه تسهیلات به اعتبار سنجی توجه دقیق داشته باشند یقیناً از ایجاد مطالبات و هدر رفت منابع جلوگیری می شود.

    در ادامه، علی احمد مرادی – رئیس اداره کل حراست بانک – سنگر حراست از کشور را در حفاظت از دستاوردهای اقتصادی عنوان کرد و گفت: باید در سنگر اقتصادی با صداقت، اخلاص و هوشیاری در راه خدمت به مشتریان تلاش کنیم که خوشبختانه این مهم در یکایک کارکنان خدوم مجموعه مهر وجود دارد.

    مرادی ضمن گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: رزمندگان اسلام در این عملیات با رعایت کامل اصول حراستی توانستند با کار اطلاعاتی دقیق و شناسایی راه های نفوذ دشمن، ارتش رژیم بعثی را زمین گیر کنند و آوازه این فتح و پیروزی بی نظیر را به گوش جهانیان رساندند.

    رئیس اداره کل حراست، شهدای حفاظت اطلاعات را از مظلوم ترین شهدا دانست و ابراز داشت: شهدای عرصه اطلاعات جایگاه برجسته ای در جبهه های نبرد حق علیه باطل داشتند و بی نام و نشان در راه ایجاد امنیت و آرامشِ کشور ایثار کردند لذا این روحیه از خود گذشتگی و هوشیاری باید در جبهه های اقتصاد نیز نمود داشته باشد.
    گفتنی است در پایان این همایش با اهداء لوح سپاس از روسای برتر شعب بانک مهر اقتصاد استان تهران تجلیل شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو