عصر بازار

دیدار سران اقتصادی دولت فرانسه با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

عصر اعتبار- لاژوجی مشاور اقتصادی وزیرامور خارجه و رئیس دپارتمان اقتصادی دولت فرانسه با حضوردر بانک صنعت و معدن، با علی اشرف افخمی ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن دیدار و گفتگو کرد.

دیدار سران اقتصادی دولت فرانسه با مدیرعامل بانک صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدار افخمی با اشاره به این که این بانک از طریق استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و خط اعتباری چین ، در دوران تحریم طرح های بزرگ صنعتی را درایران تامین مالی کرده افزود: بانک ما در دوره یاد شده بدهی های خود را تسویه کرده و هیچگونه دیرکردی نداشته است.
    افخمی تصریح کرد : بانک صنعت و معدن تنها بانک توسعه ای کشور در بخش صنعت و معدن بوده و با ٦۰ سال سابقه فعالیت در این حوزه به حوزه، به تامین مالی پروژه های زیربنائی نظیر فولاد ، پتروشیمی ، نیروگاه و سیمان پرداخته است.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن بیان داشت: ما اقدامات لازم را برای فعالیت در فضای پس از تحریم به انجام رسانده و در نخستین روز برداشته شدن ها بیش از ١۰۰ میلیون یورو اعتبار اسنادی را گشایش کرده ایم.
    مشاور اقتصادی وزیرامور خارجه فرانسه نیز در این دیدار ضمن ابراز مسرت از وجود زمینه های مثبت همکاری بین دوکشور علاقه کشور خود را در بسط تعاملات اقتصادی و صنعتی در دوران پس از تحریم اعلام کرد.
    گفتنی است در این دیدار ، ماتیو بروشون ، رئیس بخش اقتصادی سفارت فرانسه در ایران نیز حضور داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی