عصر بازار

پیام مدیر عامل بانک قوامین در پی حماسه ی ۷ اسفند :

حماسه ی ۷ اسفند ، جلوه ی مردم سالاری دینی بود که بار دیگر در ایران اسلامیمان به نمایش درآمد

عصر اعتبار- دکتر غلامحسن تقی نتاج ، مدیر عامل بانک قوامین در پیامی ضمن تبریک حضور پر شور مردم انقلابی ایران پای صندوق های رأی در جریان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان گفت : حماسه ی بزرگ هفت اسفند ، جلوه ی مردم سالاری دینی بود که بار دیگر در ایران اسلامیمان به نمایش درآمد.

حماسه ی ۷ اسفند ، جلوه ی مردم سالاری دینی بود که بار دیگر در ایران اسلامیمان به نمایش درآمد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیر عامل بانک قوامین حضور قدرتمندانه مردم پای صندوق های رأی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران تبریک گفت و تصریح کرد : مردم مسلمان کشورمان با حضور گسترده در انتخابات هفت اسفند ، پیوندی دوباره با نظام اسلامی و وفاداری به شهدای انقلاب عزیزمان را به نمایش گذاشتند و  بنده به نوبه ی خود این پیروزی غرور آفرین را محضر شـهدای گرانقدر ، امام شـهدا  و رهبر فرزانه ی انقلاب اسـلامی و مـلت شهید پرور تبریک می گویم .
    وی در ادامه ی پیام تبریک خود خاطر نشان کرد : قطعا این حماسه ی شکوهمند  پیامدهای بزرگی در عرصه ی ملی و بین المللی در پی دارد که یکی از آنها التزام خدمتگزاران به تلاش مضاعف در دستگاه های اجرایی کشور بالأخص در نظام بانکی است .
    در این میان بانک قوامین مصمم تر از گذشته تلاش می کند در چهار چوب قوانین و در راستای رعایت اصول بانکداری اسلامی هم چنان خدمتگزاری امین برای مردم خوب کشورمان ، ایران اسلامی باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی