عصر بازار

هزینه ۴۵۰ میلیارد دلاری جرایم سایبری روی دست اقتصاد

عصر اعتبار- جرایم سایبری سالانه مبلغی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد دلار هزینه روی دست اقتصاد جهانی می‌گذارند.

هزینه ۴۵۰ میلیارد دلاری جرایم سایبری روی دست اقتصاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از وی‌لیوسکیوریتی، در گزارشی با نام «جرایم سایبری بیشتر از آن چیزی که شما فکرش را می‌کنید هزینه می‌تراشند» آمده است: در جهانی که ارتباطات رشد فزاینده‌ای دارند و با گسترش فناور‌های دیجیتالی پر شده است، جرایم سایبری به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است.

    در این گزارش اعلام شده که متوسط هزینه جرایم سایبری حدود 200 درصد در طول پنج سال گذشته افزایش داشته است و بسیار محتمل است که این روند ادامه داشته باشد.

    یکی از موارد جالب توجه در این گزارش این است که در حالی‌که جرایم سایبری اغلب مربوط به هزینه‌های مالی قابل قابل توجه است، آسیبی که به اعتبار و شهرت شرکت‌ها وارد می‌شود می‌تواند حتی تأثیر بیشتری داشته باشد و صرف قرار گرفتن یک شرکت به عنوان قربانی حمله‌ سایبری تأثیری مخرب بر تجارت آن خواهد داشت.

    این گزارش همچنین اعلام کرده است که جرایم سایبری یک تجارت قانونی در صنعت کشور آمریکاست و پس از شرکت اپل می‌تواند دومین تجارت به شمار رود.

    همچنین این گزارش هشدار می‌دهد که اگر شما امروزه در حال انجام تجارت هستید، به طور تضمینی می‌توان گفت که در چند سال آینده هک خواهد شد و این موضوع، اهمیت این یافته‌ها را بیشتر آشکار می‌کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی