عصر بازار

فوت صاحب طلافروشی

سرقت مسلحانه از طلافروشی

عصر اعتبار- بعدازظهر امروز سارقان مسلح موتورسوار با حضور در غرب تهران به یکی از مغازه های طلافروشی دستبرد زده و بعد از زخمی کردن صاحب طلافروشی و سرقت طلاها از محل حادثه متواری شدند.

سرقت مسلحانه از طلافروشی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تایید خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی در غرب پایتخت گفت: این حادثه ساعت 17 و 10 دقیقه بعدازظهر امروز در محدوده غرب پایتخت به وقوع پیوست و دو سارق مسلح موتورسوار که صورت های خود را با نقاب پوشانده بودند با حمله به یکی از مغازه های طلافروشی ضمن سرقت مقادیر قابل توجهی طلا از داخل ویترین مغازه، با شلیک یک گلوله به سمت صاحب 45 ساله مغازه طلافروشی و مجروح کردن وی از محل حادثه متواری شدند.

    بنابراین این گزارش بلافاصله با اعلام خبر وقوع سرقت مسلحانه ماموران نزدیکترین کلانتری در محل حادثه حاضر شده و با هماهنگی ماموران صاحب مجروج طلافروشی به بیمارستان منتقل شد.

    مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همچنین اعلام کرد: بلافاصله به دستور فرماندهی انتظامی تهران، تیم ویژه ای برای بررسی ماجرا سرقت مسلحانه رسیدگی به پرونده را در دست گرفت و کارآگاهان مجرب اداره آگاهی تهران بزرگ  برای شناسایی متهمان هم اکنون در محل حادثه حضور داشته و مشغول جمع آوری سرنخ های موجود هستند.

    بنابراین گزارش صاحب طلا فروشی که مردی 45 ساله بود دقایقی قبل به دلیل شدت جراحات وارده بر روی تخت بیمارستان فوت کرد.

    با فوت صاحب طلافروشی پرونده قتل وی به دادسرا ارجاع شد و اکیپی از اداره کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های موجود در محل حادثه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح طلافروشی را در دستور کار خود قرار دادند.

    شواهد نشان می دهد کارآگاهان پلیس سرنخ های خوبی در خصوص سارقان به دست آورده و به زودی متهمان که علاوه بر سرقت مسلحانه، قتل صاحب طلافروشی نیز رقم زده اند شناسایی و دستگیر می شوند.

    هنوز مقدار طلاهای سرقتی از داخل مغازه طلافروشی تخمین زده نشده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو