عصر بازار

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ملت بیان کرد

تمایز بیمه ملت در پرداخت خسارت های فوتی تصادفات رانندگی

عصر اعتبار- پرداخت مستقیم مبلغ دیه به بازماندگان متوفی در حوادث رانندگی، یکی از عملکردهای متمایز بیمه ملت در مشتری مداری است.

تمایز بیمه ملت در پرداخت خسارت های فوتی تصادفات رانندگی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،احمد سازگار، مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ملت، در این خصوص گفت، بیمه ملت از اواخر سال 1389 به منظور رعایت اصل مشتری مداری و تسریع در روند پرداخت خسارت های جانی، مقرر نمود مبلغ دیه را مستقیما به حساب مشتریان و یا وراث حادثه واریز نماید.

    وی افزود: بیمه ملت پس از بررسی های فنی پرونده های جانی و مشخص شدن مبلغ دیه، مبلغ خسارت را به جای واریز به حساب دادگستری، مستقیما به حساب زیاندیدگان و یا ورثه متوفی پرداخت می نماید تا روند پرداخت خسارت های جانی و بدنی با سرعت بیشتری انجام شده و زیاندیدگان و یا خانواده متوفی متحمل زحمت های بیشتر نشوند.

    وی در ادامه خاطر نشان ساخت، هرچند با این شیوه پرداخت، کار برای کارکنان شرکت بسیار مشکل می شود؛ اما به دلیل ماهیت خسارت های جانی و رعایت حقوق انسانی، بیمه ملت این اقدام را جهت رفاه حال بیمه گذاران خود با سرعت و دقت بالایی انجام می دهد تا زیاندیدگان در کمترین زمان به وجه نقد خود دست یابند و بیشتر از این متحمل زحمت و دردسر نشوند.

    سازگار در ادامه خاطر نشان ساخت، بعضا شرکت های دیگر نیز ممکن است چنین اقدامی را انجام دهند، اما این کار را بصورت ارائه چک انجام می دهند و نیز در سه ماه پایانی سال که حجم کار در حوزه بیمه های اتومبیل به شدت افزایش می یابد، واریز مستقیم به حساب زیاندیگان و یا وراث ندارند و مبلغ دیه را مستقیما به حساب دادگستری پرداخت می کنند. اما بیمه ملت در ماه های پایانی سال هم واریزهای خود را مسقیما به حساب زیاندیدگان و یا ورثه انجام می دهد و این مهمترین وجه تمایز بیمه ملت با سایر شرکت ها است که در جهت ایجاد رضایت مشتریان و اقدامات انسان دوستانه انجام می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی