عصر بازار

عمر طلا را افزایش دهید

عصر اعتبار- بسیاری هستند که پس از مدتی زمان کوتاهی که طلا خریداری کرده اند متوجه کدری و مخدوش شدن طلای خود می شوند.

عمر طلا را افزایش دهید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، امروزه بسیاری از لوازم جانبی لوکس مزین به طلا  است؛ زیرا رنگ این فلز بر جذابیت لوازم جانبی می‌افزاید.  به همین منظور درصدد برآمدیم  تا در مطلب زیر چگونگی مراقبت از آن‌ها آموزش داده شود.

    گام اول:
    خرید با آگاهی
    در صورتی‌که لوازم جانبی مزین به طلا با قیمت ارزان به شما فروخته شدند احتمال این‌که فلز مورد استفاده از کیفیت پایینی برخوردار باشد بسیار زیاد است. چنانچه شما جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌ی فراوانی به خرید چنین لوازمی دارند، به طور حتم از فروشگاه‌های معتبر عرضه مارک‌های شناخته شده خرید کنید.

    گام دوم
    اسپری چرم
    همواره پیش از استفاده از کیف، کفش یا کمربندهای مزین به سگک‌های طلا به منظور جلوگیری از آسیب رساندن این فلز به چرم، از اسپری چرم استفاده کنید.

    گام سوم:
    شستشوبه آهستگی
    در صورت کثیف شدن، لکه را با استفاده از پارچه‌ای نرم بدون به‌کارگیری صابون پاک کنید. از ساییدن لکه‌های موجود بر روی طلا خودداری کنید زیرا ممکن است این قطعات تنها آبکاری شده باشند و با این کار لایه‌ی مذکور از بین برود.

    گام چهارم:
    استفاده با احتیاط از لوازم جانبی

    به طور مثال هرگز از کفش‌های دارای سگک طلا برای صرف ناهار در ناهارخوری استفاده نکنید زیرا سطح این گونه امکان پوشیده از باقیمانده خوراکی‌هایی هستند که موجب از بین رفتن لایه‌های آبکاری طلای موجود بر روی سگک کفش شما می‌شوند.

    گام پنجم:
    لکه بر
    در این صورت هنگام خراشیده شدن سطح این‌گونه لوازم به وسیله‌ی این ابزار می‌توان خراشیدگی یا لکه را از بین برد.

    گام ششم:
    خرید طلای حقیقی
    در صورتی‌که لوازم جانبی مزین به قطعاتی از طلای 24 عیار باشند شما حتی نیازی به مراقبت از آن‌ها ندارید زیرا رنگشان هرگز تغییر نخواهد کرد.


    نکته
    هرگز از چندین لوازم جانبی مزین به طلا به طور همزمان استفاده نکنید، زیرا در این صورت به تفاخر و بزرگ‌نمایی محکوم می‌شوید. به طور مثال استفاده از چنین کیف و کفشی به همراه یکدیگر اشکالی ندارد اما زیاده‌روی نکنید.

    اخطار
    هرگز از این لوازم جانبی در محل کارتان استفاده نکنید، آن‌ها برای مهمانی‌های رسمی مناسب هستند.
    هرگز به جای طلای اصل نوع بدلی آن را خریداری نکنید زیرا دوام اندکی (3 تا 4 ماه) دارند.
    هرگز خودتان برای لکه‌گیری از Gold Paint استفاده نکنید؛ این کار افراد متخصص است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی