عصر بازار

برگزاری سمینار آموزشی رفتار سازمانی در بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- سمینار آموزشی رفتار سازمانی با حضور پدرام رییس هیات مدیره، مدیران امور و روسای ادارات مرکزی و جمعی از کارکنان شعب استان های تهران و البرز بانک، در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان ادارات مرکزی برگزار شد.

برگزاری سمینار آموزشی رفتار سازمانی در بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، توکلی مدیر امور شعب استان ها، یونسی مشاور مدیرعامل و رییس اداره حوزه مدیریت، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی، اقدامی ریسس اداره سازمان و برنامه ریزی، صادقی رییس اداره توسعه سرمایه انسانی و مدیر شعب استان های تهران و البرز در این سمینار حضور داشتند.

    محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در ابتدای این مراسم بیان داشت: بحث مدیریت رفتاری یا همان رفتار سازمانی مقوله پیچیده و ظریفی است که برای ما در بانک از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

    وی با تاکید بر استفاده از پتانسیل های جوان بانک در سطوح بالاتر افزود: استفاده از نیروهای جوان بانک برای مسئولیت و ریاست شعب و دوایر ستادی از استراتژی های ابتدایی بانک بوده  و خدا رو شکر که در این سال ها همکاران ما توانسته اند پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهند.

    رییس هیات مدیره بانک ادامه داد: در بررسی و ارزیابی عملکرد برخی از روسای شعب ما مشاهده شده که به اندازه یک مدیر با سابقه 25 سال کار و تجربه، برای بانک کارایی و دست آورد داشته اند.

    وی با اشاره به اهمیت و تاثیر کارکنان در توسعه و پیشرفت بانک اظهارداشت: ارتقای رفتار سازمانی بیشتر برای همگام سازی سایر همکاران و ارتقاء متوازن سازمان است.

    پدرام اضافه کرد: اکثر بانک ها از نظر امکانات و مکانیزاسیون IT باهم برابر هستند، پس بانکی می تواند موفق باشد که از نیروی انسانی کارآمدتری بهره مند گردد.

    رییس هیات مدیره بانک ضمن اشاره به تحقق پرداخت تسهیلات مسکن کارکنان و تکمیل سرمایه بانک بیان داشت: بحث تسهیلات مسکن کارکنان و از آن مهمتر بحث تکمیل سرمایه بانک از اتفاقات حایز اهمیت سال جاری می باشد که جا دارد تا از زحمات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک بابت پیگیری های انجام شده، تشکر نمایم.

    دراین مراسم حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی به بیان اقدامات صورت گرفته در سال 94 پرداخت و بیان داشت: همانطور که دوستان مستحضر هستند، به همت مدیرعامل محترم، رییس و اعضای محترم هیات مدیره و شما عزیزان کارهای مثبت زیادی در سال 94 در بانک قرض الحسنه مهر ایران به انجام رسیده است.

    وی افزود: در سال جاری با اقدامات انجام شده توانستیم تا خیلی پویا بانک قرض الحسنه مهر ایران را در میان سایر بانک ها و سیستم بانکی کشور تثبیت و معرفی نمائیم، که جای تبریک و خوشحالی دارد.

    رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی ادامه داد: همه همکاران خصوصا مدیرعامل محترم و اعضای محترم هیات مدیره تلاش کردند تا بعد از 8 سال فضای پویایی در بانک ایجاد شود که تکمیل سرمایه بانک و اعطای تسهیلات مسکن کارکنان از اهم این فعالیت ها به شمار می آید.

    وی تصریح کرد: تکمیل سرمایه بانک سبب می شود تا زیرساخت و استاندارد های لازم برای اخذ مجوزات ضروری جهت توسعه خدمات و امکانات را در نزد بانک مرکزی کسب نماییم.

    حیدری در خصوص اهم اقدامات صورت گرفته اظهارداشت: تصویب نمودار سازمانی جدید، تهیه و ابلاغ سیاست های اعتباری بانک به واحد ها، ابلاغ آیین نامه رفتار حرفه ای کارکنان، بازنگری در ساختار سازمانی ادارات مرکزی از جمله کارهای مهم بود که با تلاش و همت همکاران به انجام رسید.

    وی افزود: همچنین برگزاری نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با هدف تبیین نقش بانک قرض الحسنه مهر ایران در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تشکیل کارگروه آموزش همگانی حقوق شهروندی، برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی، اجرای دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام نیز از فعالیت های علمی – آموزشی بانک در سال جاری به شمار می آید.

    رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تدوین طرح سفیران سلامت، اجرای طرح رویش باور و تقویت همکاری با نهادها و سازمان هایی مانند سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت ورزش و جوانان از دیگر اقدامات بانک در راستای حمایت از اقشار نیازمند و آسیب پذیر جمعه می باشد.

    شایان ذکر است در پایان، کارگاه آموزشی رفتار سازمانی با تدریس دکتر کیمیایی از اساتید حوزه بازاریابی به مدت 4 ساعت برگزار شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی