عصر بازار

پرداخت غیر حضوری کمک های نقدی جشن نیکوکاری

عصر اعتبار- معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: ۸۰ هزار مدرسه و ۱۵هزار پایگاه کمیته امداد در سراسر کشور نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم از امروز تا روز ۱۴ اسفند اقدم می کنند.

پرداخت غیر حضوری کمک های نقدی جشن نیکوکاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، مصطفی خاکسار قهرودی در حاشیه مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه متقی گفت: مراسم جشن نیکوکاری از امروز دوازدهم اسفندآغاز می شود و تا چهاردهم اسفند ادامه دارد:

    وی افزود: تعداد 80 هزار پایگاه در مدارس کشور نسبت به کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و فرهنگیان اقدام می کنند و 15 هزار پایگاه نیز کمیته امداد دارد.

    معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به تعداد کم پایگاه های کمیته امداد بیان کرد: امسال با ایجاد شیوه های جدید، پایگاه های کمیته امداد، کاهش یافته است.

    خاکسار قهرودی افزود: مردم می توانند از طریق آسان پرداخت به شماره (# 8877 *) نسبت به پرداخت کمک های خود اقدام کنند. همچنین مراکز نیکوکاری کمیته امداد به صورت محلی نیز کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری می کند.

    وی تصریح کرد: کمک های سال گذشته 82 میلیارد تومان بوده است و 23 میلیارد تومان نیز آموزش و پرورش توانست کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری کند.

    خاکسار قهرودی همچنین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی به عنوان یک وظیفه انقلابی توسط امام خمینی (ره) ایجاد شد تا در عرصه اجتماع، برای توسعه فرهنگ نیکوکاری حرکت کند تا بستری برای کمک به نیازمندان باشد.

    وی ادامه داد: حتی اگر کمیته امداد نباشد، مردم با توجه به اعتبار وظیفه شناسی دینی و اعتقادات ارزشی که دارند، با درک موقعیت اجتماعی، کمک خواهند کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی