عصر بازار

آغاز فروش بیمه نامه موبایل و تبلت

عصر اعتبار- مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه معلم از طرح تازه این شرکت برای بیمه کردن موبایل و تجهیزات الکترونیک خبر داد.

آغاز فروش بیمه نامه موبایل و تبلت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ناهید پاسبانی با بیان این که تنوع در رشته های مهندسی باعث می شد برخی نمایندگان در شناساسی نوع محصول و صدور بیمه نامه برای آن با مشکلاتی مواجه شوند، گفت: ما برای حل این مشکل بسته های بیمه ای در طرح های کوچک با تعهدات مشخص را طراحی کردیم که برای مخاطبان قابل شناساسی باشد.
    وی با اشاره به این که یکی از این طرح ها، طرح بیمه موبایل، تبلت و سایر تجهیزات الکترونیک لوازم خانگی است، اظهار کرد: به لحاظ این که تعداد این بیمه نامه ها زیاد است، از طرف یکی از شرکت های بیمه گزار به ما پیشنهاد شد که توسط یک نرم افزار، کنترل فروش این بیمه نامه ها را در دست بگیریم.
    او ادامه داد: برای صدور این بیمه نامه، بازدید از تجهیزات الکترونیک الزامی است و طرح فعلا در سطح تهران در حال انجام است.
    پاسبانی به فروش 200 بیمه نامه موبایل در محل هشتمین مجمع جهانی مدیریت اشاره و خاطرنشان کرد: طرح به زودی در کل کشور عملیاتی می شود.
    مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه معلم سقف تعهدات در این بیمه نامه را تا سقف ارزش مورد بیمه اعلام و خاطرنشان کرد: ارزش موبایل ها از سه سایت استعلام و مشخص می شود، بنابراین بیمه گزار ملزم نیست ارزش مورد بیمه را اعلام کند، بلکه سیستم آن را تشخیص می دهد و نرخ حق بیمه هم بر اساس همان عدد مشخص می شود.
    وی افزود: خسارت هم به قیمت روز پرداخت می شود، چون ممکن است یک مدل موبایل به دلیل جدید بودن قیمت بالایی داشته باشد، اما بعد از مدتی قیمت آن در ازار افت کند. بر همین اساس ریسک این نوع بیمه نامه پایین می آید و به تبع آن حق بیمه مناسبی هم برایش در نظر گرفته شده است.
    به گفته پاسبانی، بازدید همه گوشی ها هنگام صدور بیمه نامه الزامی است و سرقت، آتش سوزی، ضربه فیزیکی، نوسانات برق و آب دیدگی، خسارات تحت پوشش آن هستند.
    مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه معلم همچنین به راه اندازی طرح بیمه تجهیزات مدارس اشاره کرد و گفت: طرح هوشمندسازی مدارس به تازگی پیاده شده و به همین دلیل تجهیزات الکترونیکی موجود در این مدارس می توانند تحت پوشش بیمه معلم قرار بگیرند.
    پاسبانی طرح بیمه کالاهایی که توسط نصابان راه اندازی می شوند و طرح بیمه تجهیزات بیمارستانی از تازه ترین اقدامات بیمه معلم دانست و گفت: همچنین با سندیکای آسانسور و بازرسی و مهندسی هم وارد مذاکره شده ایم که علاوه بر بیمه نامه مسئولیت در مقابل اشخاص ثالث، خود تجهیزات آسانسور هم تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.
    وی تصریح کرد: بیمه های مهندسی به منظور سهولت و دسترسی آسانتر به فعالیت در این رشته متنوع بیمه ای، 5 طرح در سال 94 اجرایی کرده و آماده پذیرش پیشنهادات و طرح های جدید نیز هست.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی