عصر بازار

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از شعبه اسلامشهر

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراه معاون اقتصادی و منابع انسانی، مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار و مدیر روابط عمومی از شعبه اسلامشهر بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از شعبه اسلامشهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این بازدید آیدین تقی زاده رئیس شعبه اسلامشهر با ارائه گزارشی از عملکرد شعبه اسلامشهر در سال جاری بیان داشت: با حمایت های مدیرعامل محترم، معاونین و مدیران ستادی توانستیم در سال جاری رتبه اول کشوری در جذب پرتفوی را داشته باشیم.
    وی تلاش و سختکوشی همکاران خود را دلیل این موفقیت برشمرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی خوبی که برای سال آینده تدارک دیده شده بتوانیم این رشد را تداوم ببخشیم.
    تقی زاده در پایان تقاضای خرید ملک مناسب برای شعبه را نمود که مورد موافقت مدیرعامل قرار گرفت.
    بعد از سخنان مدیر شعبه مهندس سید مجید بختیاری ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع همکاران شعبه اسلامشهر بیان داشت: خوشبختانه با حضور آقای تقی زاده، شعبه از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است و آمارها نشان می دهد همکاران شعبه اسلامشهر در چهارچوب ها تعریف شده حرکت می کنند.
    مدیرعامل بیمه دی سال 95 را سال شکوفایی شرکت برشمرد و از تمامی کارکنان شرکت بخصوص شعب خواست با تلاش مضاعف، سختکوشی و رعایت سلامت و حرفه ای گری قدم های محکمی بردارند.
    در این نشست اسماعیل داورپناه معاون اقتصادی و منابع انسانی بیمه دی نیز با اشاره به بودجه بندی ابلاغی سال جدید جذب پرتفوی سودآور با توجه به انضباط مالی را امری مهم در توسعه و پیشرفت شرکت دانست.
    جلال مهدی مدیر روابط عمومی نیز در این نشست از عملیاتی شدن برنامه های تبلیغاتی شرکت و حضور پر رنگ تر در عرصه بازار خبر داد و سال 95 را سال شکوفایی و رشد بیمه دی برشمرد.
    محمدعلی رجبی مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار نیز با اشاره به برنامه ریزی مدون در این مدیریت گفت: برنامه ریزی های خوبی برای بازاریابی و فروش در سال جدید داریم و امیدواریم با این برنامه ها رشد و شکوفایی بیمه دی را در پی داشته باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو