عصر بازار

اعطای جایزه ۵ میلیون تومانی به پایان‌نامۀ برتر دوره کارشناسی ارشد

عصر اعتبار- مدیر اجرایی "جایزه دکتر هاشمی" گفت: امسال نخستین دوره برگزاری این مسابقه برای دانشجویان دانشگاه تهران است و مبلغ ۵ میلیون تومان برای نفر اول، ۳ میلیون برای نفر دوم و دو میلیون تومان نیز برای نفر سوم در نظر گرفته شده‌ است.

اعطای جایزه ۵ میلیون تومانی به پایان‌نامۀ برتر دوره کارشناسی ارشد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علی نوروزی دربارۀ جزئیات اعطای جایزه دکتر هاشمی اظهار داشت: جایزه مورد نظر به سه پایان‌نامه‌ برتر کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های مهندسی شیمی، پلیمر و نفت پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران تعلق خواهد گرفت و ما تلاش داریم تا آن را به عنوان یک جایزه ملی به ثبت برسانیم.

    مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تهران درباره اهداف این جایزه نیز خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این مسابقه، تشویق دانشجویان برای انجام کارهای کاربردی و فناورانه همچنین ایجاد نشاط علمی در بین دانشجویان است.

    مدیر اجرایی جایزه دکتر هاشمی با اشاره به اینکه امسال نخستین دوره برگزاری این مسابقه است، تصریح کرد: جوایز نسبتاً خوبی از سوی حامیان مالی این جایزه فراهم شده بطوریکه برای نفر اول مبلغ 5 میلیون تومان، نفر دوم 3 میلیون تومان و برای نفر سوم نیز دو میلیون تومان در نظر گرفته شده‌ است.

    وی افزود: حمایت مالی این جایزه به همت خانواده مرحوم دکتر هاشمی و بنیاد حامیان دانشکده فنی دانشگاه تهران انجام شده‌ است.

    نوروزی درباره نحوه داوری پایان‌نامه‌ها یادآور شد: در داوری آثار ارائه شده علاوه بر نظر داوران مواردی نظیر نوآوری، کاربردی بودن، تعداد مقالات استخراج شده، ثبت اختراع، صنعتی شدن پروژه و جایزه‌های کسب شده نیز ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

    وی با بیان اینکه پس از اطلاع‌رسانی درباره این جایزه تعداد 21 پایان‌نامه بدست ما رسید، افزود: از این تعداد، 10 عنوان به مرحله نیمه‌نهایی راه‌ یافت که در نهایت از 3 عنوان برتر در روز 16 اسفند ماه سال جاری همزمان با جشن سالانه دانشگاه تهران تقدیر خواهد شد.

    نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: تمام دانشجویانی که  تا پایان بهمن‌ ماه هر سال از پایان‌نامه‌های خود در سه رشته موردنظر دفاع کنند، می‌توانند در این مسابقه و جایزه علمی شرکت کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو