عصر بازار

میلیاردر ۱۹ ساله،

جوان ترین ثروتمند جهان

عصر اعتبار- دختر ۱۹ ساله نروژی، جوان ترین میلیاردر جهان شناخته شده است.

جوان ترین ثروتمند جهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبر آنلاین، در حالی که هنوز 20 سالش نشده است، دختر جوان نروژی جزو جوان ترین میلیاردرهای جهان شناخته شد.

    وارث تنباکو و توتون، آلکسندرا آندرسن در سال 2016  به دلیل سهامی که در شرکت سرمایه گذاری ferd داشت، به لیست میلیاردرها اضافه شد.

    ثروت آندرسن حدود 1.2 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

    دختر جوان که به اسب سوری علاقه مند است و خواهرش که از او کمی بزرگتر است، هر کدام 42.2 درصد از شرکت خصوصی نروژی سهم دارند که به وسیله جدشان یوهان هنریک آندرسن خریداری شده است. این شرکت بزرگترین شرکت سیگار نروژ خواهد بود.

    خواهر آلکساندرا که رتبه 1475 امی را در لیست ثروتمندترین افراد جهان دارد، می گوید که به کمک رسانه ها، شهرت کسب کردند و معروف شدند.

    خواهر آلکساندرا، کاتارینا به رسانه نروژی گفت: پس از اینکه خبر میلیارد شدن این دو خواهر در رسانه اعلام شد، در صفحه ها مجازیشان بیش از هزاران افراد آنها را دنبال می کنند.

    ولی با تمام ثروتی که به آن ها منتقل شده، مسوولیت مدیریت این شرکت نیز بر دوش این دو خواهر است و باید وارث خوبی برای این شرکت باشند و مانند قبل، این شرکت را در جایگاه بالایی در صنعت دخانیات نگه دارند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی