عصر بازار

وکیل بابک زنجانی:

بانک خارجی معرفی شده از سوی بانک مرکزی پول زنجانی را قبول نکرد

عصر اعتبار- وکیل مدافع بابک زنجانی می‌گوید کارگزار بانک خارجی معرفی شده از سوی بانک مرکزی طی ایمیلی اعلام کرده از پذیرش پول زنجانی معذور است.

بانک خارجی معرفی شده از سوی بانک مرکزی پول زنجانی را قبول نکرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، رسول کوهپایه‌زاده درباره آخرین وضعیت تسویه بدهی موکلش با شرکت نفت اظهار کرد: شرکت نفت از طریق بانک مرکزی شماره حساب داد و قرار شد پول به این شماره حساب واریز شود و وکلای خارج از کشور زنجانی نیز اقدامات لازم را برای انتقال وجه انجام دادند.

    وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: در بحث بانکداری بین‌المللی موضوع از این قرار است که هر بانکی کارگزارانی دارد که از طریق آنها پول انتقال می یابد. این بانکی که بانک مرکزی معرفی کرده نیز کارگزارانی دارد و این کارگزاران بایستی پول را به ارز یورو به بانک و کشوری که بانک مرکزی معرفی کرده است، منتقل کنند.

    کوهپایه‌زاده افزود: هم اکنون نامه‌ای از سوی وکلای خارجی بابک زنجانی به دست من رسید که بر اساس آن، بانک کارگزار مورد نظر شرکت نفت و بانک مرکزی طی ایمیلی اعلام کرده فعلا از پذیرش این مبلغ معذور است.

    به گفته وکیل بابک زنجانی به احتمال زیاد این مسئله به احتیاط بانک‌های خارجی در همکاری با جمهوری اسلامی ایران باز می‌گردد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی