عصر بازار

مدیرعامل بانک صادرات ایران:

رفع موانع تولید با ارتقای روابط ایران و اروپا

عصر اعتبار- ارتقای روابط میان ایران و اروپا می تواند به افزایش سرمایه گذاری ها در کشور و رفع مشکلات واحدهای تولیدی منجر شود.

رفع موانع تولید با ارتقای روابط ایران و اروپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اسماعیل لـله گانی مدیرعامل بانک صادرات در حاشیه دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا افزود: بانک های کشورخود را ملزم می دانند ابزارهای لازم جهت ارتقا روابط دوجانبه را فراهم آورند و از ظرفیت های مناسبی که در این حوزه وجود دارد، بهره ببرند.

    او ادامه داد: بانک صادرات ایران با توجه به ظرفیت های بالای خود از جمله بیش از 3 هزار واحد بانکی و فعالیت در 27 نقطه دنیا در تلاش است این روابط را ارتقا دهد به جز این به منظور حل مشکلاتی که با وجود اجرای برجام به قوت خود باقی مانده تلاش هایی صورت گرفته و به دنبال آن خبرهای خوشی هم در راه است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

    لـله گانی در خصوص رایزنی هایی که در حاشیه همایش صورت می گیرد هم تاکید کرد: قطعا با مدیران و مسئولان بانکی و مدیران سرمایه گذاری اروپایی مذاکراتی صورت گرفته و در حاشیه این همایش هم مذاکرات ادامه خواهد یافت تا به این طریق از ظرفیت دو طرف درجهت تحقق منافع طرفین بهره برداری شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی