عصر بازار

شهریه سال تحصیلی جدید مدارس تهران ابلاغ شد

عصر اعتبار- سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ خبر داد و گفت: با رعایت تمام ضوابط مربوط، انجام پیش ثبت‌نام از زمان ابلاغ شهریه مجاز است.

شهریه سال تحصیلی جدید مدارس تهران ابلاغ شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مسعود ثقفی ضمن اعلام این خبر که شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران برای سال تحصیلی 96-95 برای اولین بار در اسفندماه ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: این شهریه در سامانه تعیین شهریه آموزش و پرورش شهر تهران قابل دسترسی است.

    وی افزود: این شهریه بر اساس ساعات مصوب هریک از پایه‌های تحصیلی و فوق برنامه داخل برنامه هفتگی مدارس که توسط موسسان در سامانه الگوی شهریه ثبت شده، تعییین شده است.

    سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه بر این اساس برای دوره ابتدایی، 25 ساعت برنامه درسی مصوب و حداکثر شش ساعت فوق برنامه در نظر گرفته شده است عنوان کرد: برای متوسطه اول، 30 ساعت برنامه مصوب و حداکثر 8 ساعت فوق برنامه، برای متوسطه دوم در شاخه نظری 34 ساعت برنامه مصوب و حداکثر هشت ساعت فوق برنامه و برای شاخه فنی و حرفه‌ای 40 ساعت برنامه مصوب و حداکثر هشت ساعت فوق برنامه در نظر گرفته شده است.

    ثقفی ادامه داد: استفاده دانش‌آموزان از سایر خدمات آموزشی، پرورشی و ورزشی ویژه که باید خارج از برنامه هفتگی مصوب و فوق برنامه رسمی مدرسه برنامه ریزی شود، کاملا اختیاری است.

    وی با اشاره به اینکه انعقاد قرارداد مابین مدیر واحد آموزشی و ولی قانونی دانش آموز بر اساس شهریه قطعی در دو نسخه الزامی است گفت: مدیر مدرسه موظف است همزمان با انعقاد قرارداد ثبت نام، یک نسخه برنامه هفتگی مدرسه را با رعایت ساعت مصوب هفتگی مدرسه که اعلام شد و به تایید منطقه رسیده است را به ولی دانش‌آموز تحویل دهد.

    سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه ملاک پرداخت شهریه توسط ولی دانش آموز واریز وجه شهریه به حساب مدرسه یا چک در وجه مدرسه است تاکید کرد: بنابراین پرداخت هرگونه وجه نقد یا چک حامل، خلاف ضوابط است و مسوولیت آن به عهده اولیاء و مدیر واحد آموزشی است.

    ثقفی تاکید کرد: نصب برگه اعلام شهریه ممهور به مهر و امضای مدیریت آموزش و پرورش منطقه در معرض دید اولیاء الزامی است. با رعایت تمام ضوابط فوق‌الذکر انجام پیش ثبت نام از زمان ابلاغ شهریه مجاز است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو