عصر بازار

با ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی مطلوب

دریافت جایزه سطح اشتهار به کیفیت توسط بانک انصار

عصر اعتبار- در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارمی گردد، بانک انصار موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت یک ستاره شد.

دریافت جایزه سطح اشتهار به کیفیت توسط بانک انصار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، براساس ارزیابی های دقیق کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مبتنی بر استانداردهای بین المللی و شواهد و مستندات صورت می گیرد، شایسته دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک شناخته شده و در مراسم اختتامیه جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رؤسای سازمان ملی استاندارد و سازمان بهره‌وری ایران جایزه را دریافت کند.

    براساس گزارش مذکور جایزه ملی کیفیت ایران که دارای سطوح گواهینامه اهتمام به کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و تندیس می باشد، در اجرای مصوبه‌های یکصد و دومین و یکصد و چهارمین جلسه شورای عالی استاندارد کشور و در جهت توسعه و ترویج دانش مدیریت کیفیت و استفاده آن در سازمان‌های دولتی، خصوصی و تعاونی اعم از خدماتی یا تولیدی، طراحی و براساس مفاد این نظامنامه به اجرا گذاشته می‌شود و در پنجمین دوره این جایزه در سال 1394 از میان 58 شرکت دولتی و خصوصی ثبت‌نام شده، تنها 25 شرکت موفق به کسب امتیازهای لازم جهت رتبه‌بندی در سطوح جایزه شدند.

    شایان ذکر است بانک انصار در چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت در سال 1393، موفق به اخذ گواهینامه «اهتمام به کیفیت» شد و پس از آن براساس طرح تحول مرحله 1 به بهبود فرایندهای کاری و عملکرد خود در حوزه‌های مختلف و به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت تا شایستگی دریافت جایزه سطح بالاتر را کسب کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو