عصر بازار

رئیس اداره کل حراست:

امنیت از ضروریات یک بنگاه اقتصادی محسوب می شود

عصر اعتبار- نشست هم اندیشی کارکنان بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه با حضور رئیس اداره کل حراست بانک برگزار شد.

امنیت از ضروریات یک بنگاه اقتصادی محسوب می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از مهر اقتصاد ، علی احمد مرادی – رئیس اداره کل حراست بانک – به اهمیت نقش حراست در سازمان ها اشاره کرد و گفت: حراست، موضوع ویژه ای است که نقش مهمی در سلامت و پیشرفت سازمان ایفا می کند.
    وی افزود: امنیت در یک بنگاه اقتصادی مانند بانک جزء ضروریات محسوب می شود چرا که اگر سهامدار و سپرده گذار احساس امنیت نکنند بانک را برای فعالیت های اقتصادی خود انتخاب نمی کنند.
    مرادی خاطر نشان کرد: در سازمان های پیشرفته، نیروی انسانی بزرگترین دارایی محسوب می شود از اینرو مجموعه حراست در بانک مهر اقتصاد در تلاش است تا از سرمایه انسانی بانک به بهترین شکلِ ممکن حفظ و حراست کند.
    مرادی به فرهنگ بسیجی حاکم بر بانک اشاره کرد و گفت: اگر امروز این بانک افتخارات و دستاوردهای بزرگی کسب کرده و رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص داده، نشأت گرفته از همین روحیه بسیجی و ارزشی کارکنان آن است لذا باید این روحیه را حفظ کرد و قدردان آن بود.
    در ادامه، حسن رفیعی - مدیر کل شعب استان کرمانشاه - گزارشی از عملکرد استان ارائه کرد و گفت: به حمدا..  با تلاش و مجاهدت تمامی همکاران اقدامات بزرگی در کرمانشاه صورت گرفته به طوری که با ضریب نفوذ  بیش از 10 درصد در بین 4 بانک برتر استان قرار داریم.
    رفیعی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در زمینه تسهیلات اقتصاد مقاومتی، 100 درصد بودجه مورد نظر محقق شده است که بواسطه این حمایت ها، از سوی استانداری کرمانشاه از مدیریت شعب استان تجلیل به عمل آمد.
    گفتنی است در پایان این جلسه، یونس جلیلی به عنوان مدیر حراست استان کرمانشاه معرفی شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو