عصر بازار

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش:

پرداخت فوق‌العاده ویژه مشاغل تخصصی آموزش‌وپرورش از فروردین ۹۵

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌ فوق‌العاده ویژه بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری را ابلاغ کردیم و از اول فروردین ۹۵ کارکنان اداری آموزش و پرورش که مشمول این مصوبه هستند شاهد افزایش حقوق خواهند بود.

پرداخت فوق‌العاده ویژه مشاغل تخصصی آموزش‌وپرورش از فروردین ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از دانشجو، سید محمد بطحایی در پاسخ به این پرسش که طرح رتبه بندی برای کارکنان اداری آموزش و پرورش از چه‌زمانی عملیاتی خواهد شد، اظهار داشت:‌ رتبه بندی شامل کارکنان اداری نمی‌شود، طبق مصوبه هیئت وزیران طرح طبقه بندی مشاغل معلمان شامل حال افرادی می‌شود که در مدرسه کار می‌کنند.

    وی با اشاره به اینکه فوق العاده شغل نیز ویژه صاحبان مشاغل تخصصی است، افزود: فوق‌العاده ویژه بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری را ابلاغ کردیم و از اول فروردین 95 کارکنان اداری آموزش و پرورش که شغل آنها در 15 طبقه مصوب سازمان مدیریت می‌گنجد مشمول این بند می‌شوند.

    بنابر این گزارش، متن مصوبه هیئت وزیران در این رابطه بدین شرح است: برقراری فوق العاده ویژه مشاغل تخصصی موضوع بند (10) ماده (68) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان ستادی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل زیر نظر رئیس جمهور که انجام فعالیت و وظایف تخصصی، ستادی، تحقیقاتی و حساس را به‌عهده دارند برای حداکثر 25 درصد از مشاغل که واجد شرایط و ویژگی‌های مصرح در بند مذکور می‌باشند و با احتساب مشاغلی که قبلاً به تصویب هیئت وزیران رسیده است، متناسب با کارایی و اثربخشی کارکنان ستادی دستگاه‌های مشمول، حداکثر تا 35 درصد حقوق و فوق العاده‌های مستمر، مشروط به وجود اعتبار و تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به‌نحوی که متوسط پرداختی به کارکنان آن دستگاه از 60 درصد سقف تعیین شده تجاوز نکند، مجاز است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی