عصر بازار

اجرای مرحله نخست بیمه های یکساله ورزشکاران کشوری

عصر اعتبار- اجرای طرح بیمه ورزشکاران از جمله برنامه‌های مهم در فدراسیون بود که به دنبال اجرایی شدن آن ورزشکاران می‌توانند از مزایای یک ساله آن بهره‌مند شوند.

اجرای مرحله نخست بیمه های یکساله ورزشکاران کشوری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، غلامرضا نوروزی ظهر امروز در جمع سالانه هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی با اشاره به اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح که به صورت دو مرحله‌ای است در گام نخست خود 15 استان کشور و در مرحله بعدی دیگر استان‌های باقیمانده موفق به دریافت کارت بیمه یکساله می‌شوند.

    وی افزود: اجرای طرح بیمه ورزشکاران از جمله برنامه‌های مهم در فدراسیون بود که به دنبال اجرایی شدن آن ورزشکاران می‌توانند از مزایای یک ساله آن بهره‌مند شوند.

    رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران یکی از وظائف ما در حوزه فدراسیون است که سعی داریم آن را انجام دهیم.

    نوروزی با اشاره به موفقیت‌های استان‌مرکزی در بحث ورزش گفت: کارنامه ورزش استان مرکزی نشان می‌دهد که در مدت یک ساله این استان توانسته با تلاش‌های ورزشکاران و قهرمانان خود به موفقیت‌های ویژه‌ای دست پیدا کند.

    وی ادامه داد: صنعت استان مرکزی می‌تواند بازوی یاریگر برای پیشبرد اهداف ورزشی این استان باشد و نیاز است که کارخانه‌ها ورزش را مورد حمایت خود قرار دهند.

    رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: در بحث حمایت‌های مالی دستگاه‌های دولتی ورزشی به تنهایی قادر به تامین مالی ورزش استان مرکزی نیستند که می‌طلبد صنعت به این بخش ورود پیدا کنند.

    نوروزی بااشاره به مبارزه بادوپینگ گفت: استفاده از مکمل‌های قانونی وسالم هیچگونه مانعی ندارد اما دربحث مکمل‌های غیرقانونی که دوپینگ محسوب می‌شود نیاز است که به این موضوع با دقت عمل هرچه بیشتر وارد شویم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی