عصر بازار

مدیر عامل بانک ملت:

ارائه کارت اعتباری در ایران به زودی فراهم می شود

عصر اعتبار- علی رستگار گفت: بانک ملت پس از برجام به سرعت به سوئیفت وصل شد.

ارائه کارت اعتباری در ایران به زودی فراهم می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در خصوص وضعیت نظام بانکی در سال 95 افزود: با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها و گسترش فعالیت‌ها در حوزه بین‌الملل و افزایش ارتباطات با بانک‌های دنیا و کارگزاری ها در سال 95 فرصت بهتری برای فعالان اقتصادی ایجاد می شود.

    رستگار با اشاره به ارتباط با بانک‌های مختلف در سطح دنیا خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را داریم تا با همه بانک‌های اروپایی در رده های مختلف ارتباط برقرار کنیم، بانک ملت بانک بزرگی است و همیشه به دنبال همکاری با بانک‌های تراز اول دنیا بوده است.

    وی با بیان اینکه ما با بانکهای بزرگ دنیا درارتباط هستیم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد گفت: با تلاش همه همکاران مان سعی در پیشبرد اهدافمان داریم.

    رستگار تصریح کرد: هفته گذشته با مدیرعامل بانک هالک بانک ترکیه جلسه خوبی داشتیم و فرصت خوبی بود تا فعالین اقتصادی کشور موقعیت بهتری پیدا کنند.

    مدیرعامل بانک ملت در مورد ارائه کارت اعتباری از سوی بانکهای بین المللی نیز افزود: پیگیر مذاکرات با هالک بانک ترکیه برای گسترش ارتباطات بانکی هستیم تا امکان ارائه کارت اعتباری در ایران به زودی فراهم شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی