عصر بازار

جوابیه بانک توسعه صادرات به سایت انتخاب:

پیگیری‌ها تا وصول کامل مطالبات ادامه دارد

عصر اعتبار- بانک توسعه صادرات ایران، در پاسخ به انتشار مطلبی در سایت انتخاب که از سوی آقای بهبهانی مطرح شده، جوابیه‌ای منتشر کرد.

پیگیری‌ها تا وصول کامل مطالبات ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک توسعه صادرات ایران، پایگاه خبری تحلیلی انتخاب در تاریخ 18 اسفند 1394خبری با عنوان "واکنش بهبهانی به جنجال پورشه" منتشر کرد که در پی آن بانک توسعه صادرات ایران، با ارسال جوابیه‌ای برای سایت مذکور نوشت: "ادعای مطروحه توسط جناب آقای بهبهانی مبنی بر تسویه کامل بدهی ایشان به بانک توسعه صادرات به هیچوجه صحت ندارد و صرفا بخشی از بدهی ایشان به بانک تسویه شده است."

    بر اساس این گزارش، از آنجایی که برخی از سایت‌ها به انتشار این خبر به نقل از انتخاب پرداخته‌اند، متن کامل جوابیه روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران در وب‌سایت بانک منتشر می‌شود:


    " بانک توسعه صادرات ایران، پس از فرارسیدن موعد سررسید تسویه تسهیلات پرداختی به جناب آقای بهبهانی در تاریخ 25/12/1393 پیگیری جهت وصول مطالبات مذکور از طریق مذاکرات متعدد با ایشان را آغاز نمود که متاسفانه علی‌رغم رویکرد بانک برای حل و فصل موضوع از طریق مذاکره، این موضوع به وصول مطالبات منجر نشد، لذا بانک استیفای حقوق خود از طریق کلیه مراجع و ظرفیت‌های قانونی را بطور جدی در دستور کار قرار داد.
    خاطرنشان می‌شود ادعای مطروحه توسط جناب آقای بهبهانی مبنی بر تسویه کامل بدهی ایشان به بانک توسعه صادرات نیز به هیچوجه صحت ندارد و صرفا بخشی از بدهی ایشان به بانک تسویه شده است. ضمن اینکه تسویه مبلغ مذکور پس از اقدامات قانونی در این راستا صورت گرفته است.
    بدیهی است پیگیری‌های بانک توسعه صادرات ایران در این خصوص تا وصول کامل مطالبات ادامه خواهد داشت."

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی