عصر بازار

گام نهایی کاسپین برای استقرار کامل

سامانه جامع بانکداری متمرکز لوتوس در بانک پارسیان

عصر اعتبار- سامانه جامع بانکداری متمرکز لوتوس در بانک پارسیان استقرار یافت. به گزارش روابط عمومی شرکت کاسپین این سامانه که حاصل سال ها تلاش مدیران و همکاران متخصص و در برگیرنده ده ها ماژول در زیر مجموعه خود است در روز جمعه مورخ ۷/۱۲/۹۴ به صورت کامل در بانک پارسیان استقرار یافت.

سامانه جامع بانکداری متمرکز لوتوس در بانک پارسیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پس از اعلام آمادگی شرکت کاسپین برای استقرار سامانه لوتوس و هماهنگی های انجام شده با بانک پارسیان، از روز پنجشنبه مراحل اجرایی و عملیاتی کردن لوتوس با حضور و مشارکت مدیران و کلیه متخصصان دست اندرکار شروع و پایان عملیات به صورت شبانه روزی تا واپسین ساعات روز جمعه ادامه یافت.
    یاد آور می شود پس از استقرار سامانه مدیر عامل کاسپین به همراه اعضای هیات مدیره در شعب منتخب حضور یافته و ضمن اخذ گزارشی از اقدام انجام شده و باز خورد استقرار سامانه در بین مدیران و پرسنل شعب، پاسخگوی  سوالات  همکاران شعب بودند.
    عملیات استقرار سامانه لوتوس جامع بانکی لوتوس از مردادماه امسال آغاز و در ماه های جاری با شتاب قابل توجهی پروژه های مرتبط با سامانه مذکور یکی پس از دیگری اجراء و امروزسامانه لوتوس به طور کامل کلیه خدمات بانکداری متمرکز را در بانک پارسیان پوشش می دهد.
    برخورداری ازمعماری مدرن وروزآمد، بهره گیری ازتکنولوژی های مدرن، پوشش کامل خدمات بانکی، ارائه اطلاعات وگزارشات مالی برخط وتولیدتمام داخلی ومتکی بردانش وتوان نیروی انسانی متخصص وجوان کشورازمهمترین ویژگی های این سامانه متمرکزاست.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی