عصر بازار

توصیه تحلیلگر ارشد اقتصادی به سرمایه گذاران برای ادامه خرید طلا

عصر اعتبار- یک تحلیلگر و استراتژیست برجسته اقتصادی تاکید کرد: قیمت طلا طی ماه های آینده نیز روند صعودی خود را ادامه خواهد داد و توصیه من به سرمایه گذاران این است که به خرید ادامه دهند.

توصیه تحلیلگر ارشد اقتصادی به سرمایه گذاران برای ادامه خرید طلا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از سی ان بی سی، دنیس گارتمن تحلیلگر ارشد اقتصادی تصریح کرد: قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 20 درصد رشد داشته و سرمایه گذاران نباید در شرایط کنونی دست از خرید بردارند.
    بر اساس این گزارش وی افزود: روند قیمت طلا صعودی است و این روند طی ماه های آینده نیز ادامه خواهد یافت. من فکر می کنم تا زمانی که سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی جهان ادامه دارد، روند قیمت طلا نیز صعودی خواهد بود. اجرای سیاست های انبساطی پولی به معنای افزایش بیشتر قیمت طلا است.
    این تحلیلگر اقتصادی گفت: به نظر من قیمت طلا در شرایط کنونی بستگی زیادی به روند سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان خواهد داشت.
    بانک مرکزی اروپا در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را کاهش داده ولی ماریو دراگی گفته است که این بانک برنامه خود برای کاهش نرخ بهره و خرید دارایی را انجام داده و فعلا برنامه دیگری ندارد.
    فدرال رزرو آمریکا قرار است هفته جاری نشست مهمی را برگزار کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی