عصر بازار

بررسی بودجه ۹۵ تا پایان سال تمام نمی‌شود

عصر اعتبار- نماینده تالش, رضوانشهر و ماسال و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اینکه بیشتر از چند روز کاری تا پایان سال نمانده است قطعاً تصویب نهایی بودجه سال ۹۵ قطعاً برای بعد از تعطیلات می‌ماند.

بررسی بودجه ۹۵ تا پایان سال تمام نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از تسنیم ،محمود شکری اظهار داشت: بودجه سال 95 در مجلس در حال بررسی است و هنوز بررسی آن تمام نشده و تا پایان سال 94 هم تمام نمی‌شود.

    وی تصریح کرد: لایحه بودجه سال 1395 دولت به مجلس آمده است و کلیات آن هم در کمیسیون بودجه مصوب شد و کمیسیون تلفیق نظرات خود را داده است اما با توجه به اینکه بیشتر از چند روز کاری تا پایان سال نمانده است قطعاً تصویب نهایی بودجه سال 95 قطعاً برای بعد از تعطیلات می‌ماند.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد اولویت‌های بودجه سال آینده تأکید کرد: اولویت‌ها بر اساس دستور مقام معظم رهبری برای اشتغال جوانان و معیشت مردم است و بیشترین بحث‌ها و جهت‌گیری‌های بودجه سال آینده در زمینه ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم است.

    شکری در مورد برنامه‌های خود در دوره آینده مجلس عنوان کرد: برای دوره آینده نمایندگی مجلس در حوزه تالش, رضوانشهر و ماسال با توجه به اولویت بندی‌هایی که شد و بر اساس زمان‌بندی, بحث اشتغال جوانان بیکار و بهبود معیشت مردم و در کنار آن خدمات عمومی برای مردم است.

    نماینده تالش, رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه در توسعه پایدار می‌شود برای جوانان اشتغال پایدار ایجاد کرد و برای حل مشکلات جوانان بیکار طرح‌هایی داریم که عملیاتی و در آینده نتیجه را اعلام می‌کنیم؛ همچنین پروژه بیمارستان تالش در سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی