عصر بازار

از طریق بانک تجارتی ایران و اروپا صورت گرفت؛

گشایش اعتبار ۴۸۰ میلیون دلاری بانک‌های ایرانی

عصر اعتبار- با گذشت ۵۰ روز از اجرایی شدن برجام ، بانک های ایرانی از طریق بانک تجارتی ایران و اروپا افزون بر مبلغ ۴۸۰ میلیون یورو اعتبار گشایش کردند.

گشایش اعتبار ۴۸۰ میلیون دلاری بانک‌های ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مبلغ 108 میلیون یورو از مبلغ یاد شده مربوط به این بانک بوده و مابقی به بانک های دیگر کشورمان از جمله بانک های ملت و تجارت تعلق دارد.
    گزارش مزبور می افزاید که سوییفت برقراراست و با توجه به حمایت و پشتیبانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، هیچ مشکل و مانعی برای بازکردن ال سی از طریق سوئیفت وجود ندارد.
    گفتنی است بانک تجارتی ایران و اروپا که یک بانک آلمانی با سابقه بیش از 40 سال فعالیت است و نقش بسیار فعالی در تعاملات مالی بین المللی کشورمان داشته است از اواسط ماه ژانویه امسال که تحریم های بین المللی توسط اتحادیه اروپا و بانک مرکزی آلمان برداشته شد، رسما از همکاری بانکی بین المللی با بانک های ایرانی استقبال کرده و بلافاصله پس از اجرایی شدن برجام ، مبادرت به برقراری روابط کارگزاری و مبادلات مالی از طریق سوئیفت کرد.
    خاطر نشان میسازد که حضور بانک تجارتی ایران و اروپا در بازار بانکی جهانی ، نقش بسیار سازنده ای در رونق اقتصادی ایران از طریق تسهیل مبادلات بانکی بین شرکت های ایرانی و اروپایی ، به ویژه شرکت های آلمانی ایفا می کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی