عصر بازار

حضور مدیرعامل صندوق قرض الحسنه در نشست هم اندیشی مسئولیت اجتماعی بنگاه های کشور

عصر اعتبار- نشست هم اندیشی مسئولیت اجتماعی با حضور فعالان اجتماعی، محیط زیست و نمایندگان بنگاه‌های اقتصادی مطرح کشور به میزبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به همت سازمان بهزیستی کشور، جمعه ۱۴ اسفند برگزار شد.

حضور مدیرعامل صندوق قرض الحسنه در نشست هم اندیشی مسئولیت اجتماعی بنگاه های کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدرضا بهنام حسین پور، مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، در حاشیه این نشست به نمایندگی از بانک پارسیان گزارشی از فعالیت های صندوق در زمینه حمایت های تسهیلاتی از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه نمود و پیشنهاد استفاده از شبکه گسترده دستگاه های کارتخوان بانک پارسیان برای جذب کمک های مردمی برای سازمان بهزیستی کشور را مطرح کرد.
    در همین چارچوب و طی مذاکرات به عمل آمده مقرر شد طی نشستی در آینده نزدیک، امکان ارائه گزارشی مبسوط از فعالیت های اجتماعی صندوق و اقدامات حمایتی اش در این چارچوب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراهم شود.
    در نخستین هم اندیشی مسئولیت اجتماعی بنگاه های کشور، مباحثی همچون وضعیت توجه بنگاه های کشور به مسئولیت های اجتماعی، بررسی این موضوع در کشورهای توسعه یافته جهان و بایسته ها و زمینه های موجود برای پرداختن بنگاه های داخلی به این نوع وظایف از سوی حاضران و مدعوین مطرح شد و  مورد بررسی قرار گرفت.
      از مدیرعامل بانک پارسیان بواسطه فعالیت های گسترده گروه و به طور خاص صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در زمینه ایفای رسالت های اجتماعی برای شرکت در این نشست دعوت شده بود که مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک به نیابت از ایشان در این نشست حضور یافت.
    در این هم اندیشی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، رئیس سازمان بهزیستی کشور و تنی چند از معاونان وزرا و مدیران ارشد اجرایی کشور برگزار شد، از تمبر اختصاصی نشان مسئولیت اجتماعی ویژه یاد بود شهید دکتر فیاض بخش رونمایی شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی